MotoGP

MotoGP: Кратчлоу е среќен што заврши без повреда

Кал Кратчлоу вели дека е среќен што заврши без повреда на трката која се возеше во Сан Марино и што успеа да освои три поени. Тој излета надвор од патеката само неколку дена по операцијата на левиот показалец.

Следете нè на:

 

Кал Кратчлоу вели дека е среќен што заврши без повреда на трката која се возеше во Сан Марино и што успеа да освои три поени. Тој излета надвор од патеката само неколку дена по операцијата на левиот показалец.

crutclow dozd

Британскиот возач ја пресече тетивата на раката неколку дена пред оддржувањето на трката. Покрај тоа што мораше да замине на операција, Кратчлоу еден месец ќе мора да носи и посебна ракавица која ќе му го држи прстот исправен. Но и покрај тоа што падна, а потоа се врати на трката и на крајот заврши на тринаесетото место, Кратчлоу вели дека е добро што поминал без никаква посериозна повреда.

„Чувствував мала болка кога се вратив на патеката но знаев дека морам да ја завршам трката. Мотоциклот беше оштетен и до крајот возев без држач за нозете, а дел од рачката го допираше резервоарот. Но веднаш штом почнав да се чувствувам подобро решив да притиснам и постигнував исто време како и Вињалес. Но, тогаш веќе бев далеку од него.“

„Мислам дека извозев добра трка со оглед на проблемите кои ги имав. Не можев да кочам како што треба бидејќи не можев да ја користам рачката.  Но успеав да извозам неколку брзи круга пред крајот на трката и барем успеав да освојам неколку поени.“

Но и покрај тоа што возеше повреден во текот на целиот викенд, Кратчлоу вели дека благодарение на менувачот немал потреба да го користи повредениот прст.

„Имав мали проблеми на стартот но после тоа бев подобар. Ја удрив раката кога паднав но добро е што ја носев ракавицата па не добив посериозна повреда. Се надевам дека состојбата ќе биде подобра до трката во Арагон. “

Би можело да ве интересира

Четири различни возачи ги освоија првите четири позиции на Филип Ајленд.

X-Lite X-803 Ултра Карбон е најспортската кацига на овој бренд.

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.