MotoGP

Moto2: Морбидели мора да продолжи да притиска после падот во Мисано

Лидерот во Moto2 шампионатот Франко Морбидели, вели дека е свесен дека мора да продолжи да притиска и да се потпира на тимот во пресрет на последните пет трки од сезоната. Во моментов, тој има предност од 9 поени во однос на Томас Лути.

Следете нè на:

 

Лидерот во Moto2 шампионатот Франко Морбидели, вели дека е свесен дека мора да продолжи да притиска и да се потпира на тимот во пресрет на последните пет трки од сезоната. Во моментов, тој има предност од 9 поени во однос на Томас Лути.

morbideli dozd

Се чинеше дека Морбидели ќе ја зголеми предноста но поради силниот дожд тој направи мала грешка и мораше да го препушти водството во трката. Вели дека е свесен дека не смее истото повторно да му се случи.

„Постојано бев брз на суви услови но денеска на дождот направив грешка. Морам да останам фокусиран и да продолжам да притискам на следната трка во Арагон бидејќи се уште имам предност од 9 поени. Знаеме дека сме силен тим и мораме да притискаме бидејќи како што видовме, се може да се случи.“

Тој исто така се надева дека за следната трка, која се вози за две недели, ќе се врати и неговиот тимски колега Алекс Маркез. Маркез има пукнатина на карлицата по падот кој го диживеа за време на тренингот во петокот наутро. Сепак тимскиот шеф Мајкл Бартоломју верува дека тој ќе биде подготвен да настапи на неговата домашна трка.

„Голема штета е она што му се случи на Алекс. Тој возеше одлично и беше најдобар на тренингот. И на него како и на тимот им беше тешко бидејќи не можеше да настапи. Но најважното нешто за него е сега да се врати дома во Шпанија и да се одмори бидејќи го чека исклучително важна трка. Добрата работа е што не требаше да се изврши операција и затоа мислам дека не би требало да има никакви компликации.“

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.