MotoGP

MotoE: Тули најдобар на првиот ден од тестирањето за новата електрична серија

На патеката во Херез започнаа подготовките за првиот MotoE Светски Куп.

Следете нè на:

 

На првиот ден, најдобар резултат постигна Moto2 возачот, Ники Тули кој имаше време од 1:51:721. На крајот тој успеа да постигне подобар резултат од Европскиот Moto2 шампион за сезоната 2017, Ерик Гранадо кој заостануваше 0.121 секунди, а трето пласиран беше поранешниот Гран При возач Ренди де Пуние.

На тестот настапија и возачите кои се дел од Moto2 серијата, а разликата помеѓу нив изнесуваше само 0.185 секунди. На четвртото место на табелата беше Британецот Бредли Смит кој заостануваше 0.618 секунди од најдобриот возач. Пето пласиран беше Алекс Де Анџелис кој имаше разика од само 0.064 во однос на Смит. Долго се очекуваше и настапот на поранешниот MotoGP возач, Сет Жиберно кој на крајот заврши со заостанување од само една секунда во однос на најдобрите возачи.

motoe tulli 2

Но во фокусот не беа само најдобрите времиња кои ги постигнуваа возачите. Со оглед на тоа дека ова беше прв настап за возачите и тимовите во новата категорија, големо внимание се посвети и на пневматиците. Специјално дизајнирани, предните гуми се изработени по теркот на MotoGP пневматиците додека пак задните според моделите од Superbajk серијата.

Предниот пневматик треба да му биде поддршка на мотоциклот при сопирањето додека пак задната гума треба што е можно побрзо да се загрее бидејќи трките во MotoE серијата се многу пократки. Поради различните карактеристики кои ги имаат, ова беше сосема ново искуство за сите возачи кои излегоа на патеката.

Би можело да ве интересира

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Кал Кратчлоу вели дека воопшто не чувствува болка во зглобот кога е на мотоциклот но кога ќе се симне од него е друга приказна.

Новите надворешни додатоци на Yamaha и Ducati добија одобрување, вели техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.