MotoGP

Лоша среќа за Педроса, Лоренцо граби кон титулата

motori 1338012637_1На шпанскиот мотоциклист му беа потребни 42 минути и безмалку 50 секунди да ја комплетира делницата, со што беше за цели пет секунди побрз од резултатот кој го оствари второпласираниот Валентино Роси.

Следете нè на:

 
 1338012637 1

На шпанскиот мотоциклист му беа потребни 42 минути и безмалку 50 секунди да ја комплетира делницата, со што беше за цели пет секунди побрз од резултатот кој го оствари второпласираниот Валентино Роси.

Почетокот на Мото ГП гран-при натпреварувањето во Сан Марино го одбележаа доста проблеми.

Планираниот старт беше одложен поради проблемите кои ги имаше Карел Абрахам, додека Дани Педроса, кој требаше да тргне од пол-позицијата, поради технички потешкоти „се лизна“ на крајот од колоната. Мораше да стартува од последното место.

Повредениот шампион, Кејси Стонер го замени Џонатан Реа, за кого ова беше прва гран-при трка во конкуренцијата, додека Хајден и Барбера се вратија на патеката по паузите поради повреди.

Работата на Лоренцо вчера значително му ја олесни Педроса, кој по првиот круг, поради инцидент со Барбера, го заврши настапот. Покрај Педроса, Кал Карчлоу, кој на квалификациите се избори за второто место, поради пад ја се откажа во петтиот круг.

По ова, пред Лоренцо се беше отворено и релативно лесно Шпанецот успеа да го запише шесттиот триумф во сезоната. Со нови 25 бодови, Лоренцо сега „побегна“ на 38 позитива во однос на најблискиот ривал во вкупниот поредок, Дани Педроса.

ГН Сан Марино, резултати:

1. Хорхе Лоренцо (ШПА/Јамаха) 42:49,863 секунди

2. Валентино Роси (ИТА/Дукати) 42:54,234 секунди

3. Алваро Батиста (ШПА/Хонда) 42:55,891 секунди

Генерален пласман, возачи:

1. Хорхе Лоренцо 270

2. Дани Педроса 232

3. Кејси Стонер 186

Извор: „Курир

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.