MotoGP

Лоренцо за Honda: Ми одговара повеќе отколку Ducati

„Хорхе Лоренцо го има првото интервју како возач на Repsol Honda и открива какво е чувството кога вози со RC213V.“

Следете нè на:

 

Петкратниот Светски шампион се најде на насловните страници на сите спортски магазини во 2018 година откако одлучи да премине во фабричкиот тим на Repsol Honda.  Тој ќе биде замена за Дани Педроса и ќе биде колега со актуелниот шампион, Марк Маркез.

Иако Лоренцо имаше дозвола од Ducati да  биде дел од пред сезонските тестови на својот нов тим, тој сепак имаше забрана да разговара со медиумите. Но, откако му заврши договорот со Ducati, тој и официјално стана нов возач на Honda.

Тимот објави видео во кое Шпанецот споделува каква му била првата реакција откако се качи на MotoGP машината на Honda и како му се одвива адаптацијата.

„Минатата година возев со сосема различен мотоцикл. Тој беше многу голем и висок“ , вели Лоренцо. „Можеби беше малку преголем за мене. Мотоциклот на Honda ми одговара повеќе во однос на димензиите. Тој е покомпактен и помал и можам полесно да го навалувам.“

„Имам поголема самодоверба кога влегувам во свиоците, бидејќи колку си поблиску до асфалтот, толку самодовербата ти е поголема. Првата импресија е позитивна и видов голем потенцијал кај мотоциклот.“

lorenzo on honda 2

На вториот тест кој го имаше Honda на патеката во Херез, мотоциклот на Лоренцо претрпе одредени промени.

„Една од работите кои навистина ме импресионираа беше подготвеноста на тимот веднаш да реагира доколку имаш некоја забелешка“, вели Лоренцо. „Знаеја за што зборувам и после само неколку дена беа направени промените токму онакви какви што ги замислував.“

Во однос на тоа дека преминува во најуспешниот MotoGP тим кој имал 15 возачи кои биле Светски Шампиони, Лоренцо вели дека е подготвен за предизвикот кој е пред него.

„ Repsol Honda е можеби најуспешниот тим во историјата. Тие имаат најголем број на победи и титули. Доколку го споредите со некој фудбалски тим, тие би биле нешто како Реал Мадрид и Барселона. Не постои тим кој има поголема важност од нив“ , вели Лоренцо.

Тој ќе му се приклучи на Маркез на официјалната презентација на тимот која ќе се случи на 23-ти јануари во Мадрид, а веднаш потоа ќе замине на првиот официјален тест кој ќе се оддржи на патеката во Сепанг од 1-3 февруари.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.