MotoGP

Лоренцо: Утре мораме да пробаме нешто ново

Хорхе Лоренцо призна дека нешто треба да се промени откако за време на првиот слободен тренинг откри дека на мотоциклот не му одговара меката задна гума

Следете нè на:

 

Хорхе Лоренцо смета дека се потребни големи промени на неговиот Ducati GP17 за тој да биде компетитивен, откако на првиот слободен тренинг заврши на петото место со заостанување од 1.29 секунди зад Маверик Вињалес.

lorenco katar novaХорхе Лоренцо

Петкратниот светски шампион беше еден од возачите кои при крајот на сесијата настапија со мека задна гума. Тоа допринесе до значителен пад во брзината и му покажа дека таа не одговара на оваа патека.

„Се мачевме малку со ветрот. Условите не беа добри за тврда гума. Кога го ставивме мекиот пневматик, брзината малку се подобри но тоа траеше само неколку круга. Но во последните два круга брзината значително опадна. Утре мораме да пробаме нешто друго. Треба да ги промениме сетинзите.“

„Да видиме дали тоа ќе промени нешто бидејќи сега меката гума е премногу мека. Со тврдата гума пак не сме компетитивни и не сме константни.“

На прашањето какви проблеми имал при влегување во свиок, Лоренцо изјави: „Во моментов трансферот е премногу агресивен и не ја користам задната гума за да ја намалам брзината на мотоциклот. Мораме да имаме поголема самодоверба кога кочиме со задниот пневматик и особено при влегување во свиок.“

„Мораме да пробаме некои нови сетинзи и да го искористиме сопирањето. Очигледно е дека имаме предност на правец, таму сме најбрзи. Но за време на влугувањето во свиоците, особено при сопирање, не го користиме целиот потенцијал на мотоциклот.“

Лоренцо не заборави да каже нешто и за Вињалес, возачот кој го зазеде неговото место во Movistar Yamaha: „Денеска имаше ветар и патеката беше лизгава. Импресивно е тоа што Вињалес беше најбрз бидејќи патеката беше во полоша состојба отколку на тестот.“

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.