MotoGP

Лоренцо: Сеуште не сте го виделе најдоброто од мене

Jorge-Lorenzo-2012-Japanese-MotoGP-QP

Хорхе Лоренцо ја освои својата втора MotoGP титула во 2012 година завршувајќи како прв или втор на 16 од 18 трки, победувајќи притоа на 6 трки. Тој сепак смета дека може да биде многу подобар во 2013 година.

Следете нè на:

 

Jorge-Lorenzo-2012-Japanese-MotoGP-QPЛоренцо на патеката Мотеги на трката за ГН на Јапонија

Хорхе Лоренцо ја освои својата втора MotoGP титула во 2012 година завршувајќи како прв или втор на 16 од 18 трки, победувајќи притоа на 6 трки. Тој сепак смета дека може да биде многу подобар во 2013 година.

Jorge-Lorenzo-2012-Japanese-MotoGP-QPЛоренцо на патеката Мотеги на трката за ГН на Јапонија

Хорхе Лоренцо ја освои својата втора MotoGP титула во 2012 година завршувајќи како прв или втор на 16 од 18 трки, победувајќи притоа на 6 трки. Тој сепак смета дека може да биде многу подобар во 2013 година.

„Сеуште можам да бидам подобар при запирањето“ изјави Лоренцо за Италијанските медиуми. „Во некои случаи можам да запирам малку подоцна или да возам поразлично. Исто така, не сум одличен кога врне.“

Одличната сезона на Лоренцо во 2012 статистички не беше негова најдобра година откако се натпреварува. Тој освои 33 поени и 3 победи повеќе на патот кон својата прва титула во 2010 година. Сепак, Лоренцо смета дека неговите настапи во 2012 беа одлични бидејќи направи помалку грешки против потешки противници.

„Според мене, сезоната 2012 е моја најдобра, дури и подобра од 2010 кога ја освоив мојата прва MotoGP титула,“ изјави Лоренцо. „Тогаш победив на повеќе трки и освоив рекорден број на поени. Но оваа сезона беше поизедначена, со поголем број  на добри возачи. Секогаш бевме смирени и речиси не правевме грешки.“

 

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.