MotoGP

MotoGP: Хонда го претстави новиот RCV1000R за 2014

На денешната презентација во Валенсија, Хонда го претстави новиот модел Honda RCV1000R со кој од 2014 ќе се натпреварува во „отворената“ класа на МотоГП.

Следете нè на:

 

01 rcv1000rHonda RCV1000R

RCV1000R се базира на шасија од RC213V (актуелниот МотоГП мотор на Хонда), а како агрегат ќе носи V4 мотор поставен под агол од 90º кој ќе развива 235кс при 16.000 вртежи во минута.

На денешната презентација во Валенсија, Хонда го претстави новиот модел Honda RCV1000R со кој од 2014 ќе се натпреварува во „отворената“ класа на МотоГП. Се работи за класа која ќе ја замени сегашната „CRT“, а во која ќе се користат прототипи кои ќе бидат опремени со Magneti Marelli хардвер и софтвер, 24 литарски резервоар и лимит од 12 мотори по сезона. Целта на новата машина е на тимовите да им се овозможи учество во МотоГП со разумен буџет, а Хонда новиот модел ќе им го продава на тимовите наместо да им го изнајмува.

 1gg9476Новиот издув ќе имаме прилика да го слушнеме веќе во понеделник, веднаш по завршувањето на сезоната

На презентацијата присуствуваа извршниот директор на Хонда како и главниот за проектот, Томонори Сато кој ја изврши презентацијата на моделот. RCV1000R се базира на шасија од RC213V (актуелниот МотоГП мотор на Хонда), а како агрегат ќе носи V4 мотор поставен под агол од 90º кој ќе развива 235кс при 16.000 вртежи во минута. Моторот ќе биде испорачуван со Охлинс суспензија и Нисин кочници.

Новиот мотор следната година ќе има прилика да го вози и Ники Хејден кој потпиша договор со тимот Аспар, потоа тука е Скот Рединг како и Карел Абрахам. Кејси Стонер веќе го тестираше новиот мотор, и даде позитивни оценки за него, а возачите ќе имаат прилика да го пробаат на тродневниот тест на патеката Валенсија кој започнува во понеделник, веднаш по крајот на последната МотоГП трка во сезоната.

 2gg6777Поглед на инструмент таблата на новиот RCV1000R

 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.