MotoGP

Гласини: Дохан за Маркез, Лоренцо, нови информации за КТМ

Дохан зборува за Маркез, дали КТМ е подготвен да одговори на барањата на своите нови возачи, Џиџи Дал’Игна во однос на правилата за тежина, Мигел Оливеира кој со RC16 помина низ тунел долг 8 километри...

Следете нè на:

 

„Ако Марк загуби од Лоренцо, тоа е win-win ситуација“ – тврди MotoGP легендата Мик Дохан.

А што е со оние кои сметаат дека Марк треба да го промени тимот: „Тоа се глупости. Ако таквите работи доаѓаат од неговите конкуренти, тогаш тие веќе знаат колку е тој добар со мотоциклот и затоа зборуваат такви работи за да и они изгледаат добро пред другите.“ - MotoGP.com.

Австралијанецот исто така зборуваше и за останатите возачи на патеката но и за пензионирањето на Дани Педроса. - MotoGP.com.

dohan marquez lorenzo ktm 2

Во меѓувреме, Пит Беирер од КТМ вели дека новите возачи во тимот даваат една поинаква слика за RC16: „Добивме забелешки од нашите нови MotoGP возачи дека Пол Еспаргаро никогаш не го повишува тонот.“  – Speedweek.

Генералниот менаџер на Ducati Corse,  Џиџи Дал’Игна, вели дека комбинирана тежина на возачот и мотоциклот би било фер правило во MotoGP - Crash.net.

Погледнете го Мигел Оливеира како со MotoGP мотоциклот поминува низ тунел долг 8 километри - KTM Factory Racing.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.