MotoGP

Aprilia се враќа во MotoGP од 2016 година

Новиот шеф на Априлија рејсинг тимот, Романо Албесиано, во интервјуто за MotoGP.com ги откри плановите на тимот според кои од 2016 Априлија се враќа како фабрички тим во МотоГП.

Следете нè на:

 

120601topAprilia со свој пулен во најсилната класа од 2016 година

Новиот шеф на Априлија рејсинг тимот, Романо Албесиано, во интервјуто за MotoGP.com ги откри плановите на тимот според кои од 2016 Априлија се враќа како фабрички тим во МотоГП.

Шампионатот во 2016 година ќе се раководи според новите правила и класата ќе наликува на сегашната „Open“ што за нив има многу поголема комерцијална смисла.

Оваа и идната сезона Априлија преку „IODA Racing team“ ќе собира податоци за електрониката и гумите, за во 2016 да настапи како фабрички тим во МотоГП шампионатот.

Како што е веќе познато, Сузуки тимот се враќа во шампионатот од следната сезона, а со доаѓањето на Априлија од 2016 конкурецијата ќе се зголеми во МотоГП.

Според регулативата на Дорна стартната листа најверојатно ќе остане на 22 возачи (за толку возачи гумите од Бриџстоун се бесплатни), па така дури и сега кога има 23 возачи надлежните се трудат да го намалат бројот на учесници. Секоја година тимот кој е последен во шампионатот не добива финансии од страна на Дорна, со цел да се наведат учесниците да се фокусираат на Мото2 класата наместо МотоГП.

Сеуште е неизвесно дали и Кавасаки ќе се врати во шампионатот, иако за „зелените“ фокусот во моментот е на WSBK шампионатот каде се доминантни. Кавасаки го напушти МотоГП заради трошоците кои во нивната последна сезона изнесуваа 65 милиони евра, а за споредба нивниот буџет во Супербајк шампионатот е под 10 милиони евра по сезона. Со намалувањето на трошоците од 2016-та сепак се остава отворена врата за враќањето на Кавасаки што доколку се случи ќе следиме навистина возбудлив шампионат.

 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.