MotoGP

Алеш Еспаргаро на два пати спречи да не падне со помош на рацете

„Постојано го губев предниот дел. Всушност, два пати успеав да го задржам мотоциклот со помош на рацете. Имав навистина многу среќа“- Алеш Еспаргаро

Следете нè на:

 

Додека Маверик Вињалес го прославуваше првиот подиум за Suzuki по враќањето во MotoGP, неговиот тимски колега Алеш Еспаргаро мораше да се задоволи со шестото место на трката која се оддржа во Ле Ман минатиот викенд.

PA1920651.0008

Во првиот круг, Еспаргаро успеа да се искачи до шесто место, а во шестаесетитот круг тој дури беше и на четвртата позиција.

Сепак, во трка во која дури осум возачи имаа проблеми, и Еспаргаро се мачеше. Тој на два пати успеа да спречи пад со помош на рацете.

„Бев агресивен во првиот дел од трката и имав добра брзина во првиот круг. Бев компетитивен и се борев со Маверик. Мотоциклот беше навистина добар,“ изјави Еспаргаро.

„Но тогаш забележав дека имам проблем со предниот дел. Два пати со помош на рацете успеав да спречам да не паднам. Имав голема среќа. Едноставно не ми е јасно што се случи.“

„Не знам дали и другите возачи паднаа поради истиот проблем со кој се соочував и јас. Очигледно нешто се случи со мојата предна гума, бидејќи не бев побавен за 3 или 4 десетинки туку за речиси 2 секунди.“

„Тоа беше навистина чудно и треба да разбереме зошто се случи. Во секој случај, на трката имав добра предност пред останатиот возач и само сакав да ја завршам и да освојам поени.“

„Но сепак е штета бидејќи можев да се борам за место на подиумот. Единствената позитивна работа е што со помош на рацете, два пати успеав да спречам да не паднам. Сепак, три трки по ред меѓу првите шест возачи е добро.“

Еспаргаро се наоѓа на седмото место во генералниот пласман со пет поени заостанување во однос на неговиот помлад брат, Пол, и седум поени од Вињалес.  

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.