MotoGP

Алеш Еспаргаро ќе остане дел од Aprilia до 2020

Голем број на договори беа продолжени во пресрет на Француската MotoGP трка, а еден од нив е и оној на Алеш Еспаргаро кој го продолжи договорот со Aprilia и ќе остане дел од тимот се до 2020 година.

Следете нè на:

 

Шпанецот покажа дека покрај тоа што е способен да помогне во развојот на Aprilia RS-GP, тој исто така е и компетитивен.

Секако, главното прашање сега останува кој ќе биде неговиот тимски колега следните сезони?  По серијата слаби резултати, се повеќе се чини дека Скот Рединг во иднина нема да биде дел од Италијанскиот тим.

Aprilia Racing MotoGP Aleix Espargaro

„Многу сум среќен што ќе останам дел од Aprilia уште две години. За прв пат во мојата кариера имам стабилност и тоа е навистина важно,“ вели Еспаргаро.

„Имам една цел, а тоа е да се најдам на подиумот со RS-GP. Сакам да им се заблагодарам на Aprilia и на целиот тим. И во иднина ќе продолжиме да работиме напорно.“

Еспаргаро, на кого не му е непознато да постигнува добри резултати со послаби мотоцикли, постојано напредува во шампионатот. Тоа, заедно со работната етика исто така и одговара и на Aprilia.

„Продолжувањето на договорот претставува потврда за квалитетите на Алеш. Тој е брз возач и голем професионалец. Од моментот кога пристигна, тој донесе пасија и мотивација во гаражата и тоа имаше позитивен ефект врз целиот тим,“ изјави менаџерот на тимот, Романо Албесино.

„Не може да се негира неговиот допринос кон напредокот на RS-GP и сигурен сум дека во следните две сезони ќе постигнеме добри резултати. Сакам на тимот на му дадеме континуитет, а тоа што имаме возач кој одлично ја познава екипата и мотоциклот ќе ни овозможи да се развиеме на вистински начин.“

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.