Мотоцикли

Triumph произведе две лимитирани верзии на Rocket 3

Triumph продолжува да не изненадува со нови модели, овојпат тоа се две специјални верзии на Rocket 3.

Следете нè на:

 

Triumph продолжува да не изненадува со нови модели, овојпат тоа се две специјални верзии на Rocket 3.

Базирани на спортскиот модел R и порелаксираната верзја GT, новите верзии R Black и GT Triple Black имаат голем број на подобрувања.

Во срцето на двата мотоцикли се наоѓа 2500cc triple кој го има и кај стандардните Rocket 3 модели. Тој има импресивни 165bhp и 6000rpm. Главниот дел кај Rocket е бројот на вртежи а овој голем мотор произведува 146.5lb.ft при само 4000rpm.

Со големиот мотор доаѓа и импресивната електроника која ги вклучува најновите безбедносни додатоци како што се „cornering ABS“ и „lean sensitive traction control“. Мотоциклите се опремени и со контрола на патувањето како и можност да го поврзете вашиот телефон.

Triumph Rocket3 4

R и GT во суштина се истите машини со таа разлика што верзијата R има малку поагресивна позиција за седење додека пак GT доаѓа со потпирач на седиштето. Што има тогаш ново? Па речиси се останато.

Моторот е речиси целосно црн, вклучувајќи го и издувот, штитникот за топлина и  делот за проток на воздух. И речиси сите останати делови на мотоциклот имаат црна боја. Двата модели доаѓаат со штитник за кал кој е изработен од јаглерод и секако дека и тој има црна боја. Од компанијата одлучија да произведат само по 1000 примероци од секој модел а со него доаѓа и посебен сертификат за автентичност.

Двата модели ќе се најдат во продавниците од средината на април. Препорачаната цена на производителот за Rocket 3 R изнесува 24.500 евра.  Доколку пак сакате да станете сопственик на Rocket 3 GT Triple Black, тогаш ќе треба да издвоите 25.000 евра.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.