Мотоцикли

Suzuki GSX-S1000 доби нови додатоци

Актуелната верзија на GSX-S1000 е стара нешто повеќе од три години, но и таа беше подобрена верзија на моделот од 2015-та година. Затоа не не изненадува одлуката на Suzuki да направи нови промени.

Следете нè на:

 

Актуелната верзија на GSX-S1000 е стара нешто повеќе од три години, но и таа беше подобрена верзија на моделот од 2015-та година. Затоа не не изненадува одлуката на Suzuki да направи нови промени.

Очекувавме мотор кој ќе биде во согласност со Euro5 правилата и скромни промени но одлуката на Suzuki да додаде аеродинамични крилца ни укажува на тоа дека многу поголем труд е вложен во оваа надградба.

Исто така, очекувавме и моторот да добие малку поголема моќност, иако не се надевавме дека ќе биде приближно на 200bhp колку што може да се најде кај машините денеска. Очекувавме и дека со него ќе можеме да поминеме повеќе километри и да го употребат истиот трик што веќе го имаат искористено кај Hayabusa и V-Strom 1050.

new Suzuki GSX S1000 main 14 04

Со новиот мотор најверојатно доаѓа и нов електронски пакет кој вклучува cornering ABS, контрола на тракцијата, контрола на патувањето. Очекувајте и нов менувач.

new Suzuki GSX S1000 txt 14 04

Рамката и задната вилушка најверојатно ќе останат непроменети но би требало да има големи промени во однос на суспензијата. Покрај новите крилца, на видеото може да се види дека мотоциклот доби и ново предно светло. Исто така очекуваме и нова боја, слична на Katana.

Препорачаната цена на производителот за актуалната верзија на GSX-S1000 изнесува 12.300 евра додека пак Katana се продава по цена од 13.200 евра. Претпоставуваме дека новиот модел ќе се најде некаде помеѓу.  На 26-ти април Suzuki ќе открие повеќе информации.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.