Мотоцикли

MV Agusta F4 доби ABS за 2013

Момчињата и девојките од Варезе, Италија, даваат скромни информации за моделот MV Agusta F4 за 2013 година. Сепак веќе е познато дека четири-цилиндричниот супербајк ќе има стандарден ABS пакет од Бош.

Следете нè на:

 

mv-augusta-f4-rr-absMV Agusta F4 2013

Момчињата и девојките од Варезе, Италија, даваат скромни информации за моделот MV Agusta F4 за 2013 година. Сепак веќе е познато дека четири-цилиндричниот супербајк ќе има стандарден ABS пакет од Бош.

Со помош на двоканалниот „Bosh 9M+“ систем кој вклучува анти блокирачки сопирачки + систем против пролизгување на задното тркало, F4 ќе може подобро да се справи со сопирањето на лизгави и влажните површини. Како што сугерира името „anti-rear wheel lift“ системот на Бош ќе го спречи задното тркало од подигнување при јако сопирање.

MV Agusta програмираше две нивоа во ABS пакетот: Нормален и тркачки. Кај „нормалното“ ниво, ABS се уклучува слободно и цело време, а кај тркачкото, нивото е поставено многу повисоко. Она што е добро е тоа што доколку сакате, Бош 9М+ може и комплетно да го исклучите.  

Додавањето на ABS на MV Agusta F4 ја копмлетира модернизацијата на супербајк мотоциклите на Италијанската компанија. Тие веќе додадоа контрола на тракцијата и електронски прилагодлива суспензија.

mv-augusta-f4-rr-bosch-abs

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.