Мотоцикли

Еве го новиот BMW R1250GS кој ќе има „Shiftcam“ технологија

Веќе некое време знаеме за BMW R1250GS 2019 но денеска, благодарение на промотивното видео за прв пат имавме можност да ја видиме оваа машина.

Следете нè на:

 

И покрај големиот број на информации кои ги знаевме досега, сепак Германската компанија успеа да не изненади.

Ова пред се се должи на „Shiftcam“ технологијата која BMW ја разви за својот мотор. Првично очекувавме да има технологија која се базира на вентили но сега гледаме како BMW планира да ја исполни својата цел. Концептот е прилично едноставен. Еден сет на „cam lobes“ е за нормално возење и обезбедува подобар пренос на моќта како и поголема економичност додека пак другиот сет е за поагресивно возење. „Camshaft“ потоа ги придвижува вентилите во зависност од притисокот врз гаста. Ова е интересен пристап за исполнување на една релативно едноставна цел.

1000x1000 2019 bmw r1250gs cikti 626744473

За среќа, за сето ова полесно да го разбереме имаме и видео. Тоа е најверојатно промотивниот материјал кој ќе го видиме и на INTERMOT и ни покажува две работи: Како ќе изгледа новиот GS и како функционира оваа нова технологија.

Видеото исто така ја потврдува и моќноста која ќе ја има овој мотоцикл, а која ќе изнесува 136 коњски сили, 105 lbs број на вртежи, а исто така можеме да видиме и дека нема премногу промени во однос на изгледот.

За неколку недели очекувајте да го видите и неговото официјално деби. Покрај со овој модел, BMW ќе дебитира со уште девет модели од кои 5 ќе бидат од серијата „R“. Сите овие мотоцикли ќе го имаат „Shiftcam boxer“ моторот.

Засега сѐ уште не знаеме какви ќе бидат другите четири модели. Можеме да претпоставиме дека помеѓу нив ќе се најде и BMW G310RR 2019 спортскиот мотоцикл.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.