Мотоцикли

EICMA: Honda го претстави CBR650R 2019

Продолжувајќи ја темата „Моделите F повеќе не се во мода“, Honda одлучи за сезоната 2019 да ја замени верзијата CBR650F со CBR650R.

Следете нè на:

 

Овој модел сите механички делови ги дели со соголениот Honda CB650S, вклучувајќи ги тука моторот, подобрувањата кај протокот на гориво, 5 % поголема моќност како и намалување на целокупната тежина за 6 килограми.

Севкупно, тоа значи подобрување на односот моќност-тежина за 8 проценти што е сосема доволно да ја почуствувате разликата додека возите некаде на автопат.

Исто како и кај моделот CB650R, и оваа верзија има малку поголема агресивност. Тој е исто така понизок, а висината на седиштето останува на 810 милиметри.

Honda CBR650R 10

Новиот CBR650R е обид на Honda да ја поправи штетата која настана со верзијата CBR600RR. Ако моделот CBR600F продолжеше со производство, сигурно ќе се најдеше тука. Додадете го на оваа комбинација со менувачот и тогаш би можеле да добиеме одличен спортски мотоцикл за сезоната 2019.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.