Мотоцикли

Aprilia RSV4 RF factory works 2018 ни доаѓа со аеродинамични крилца

Развива 215 коњски сили, легален е за возење по илица и за тркање, рачно е изработен од страна фабричките техничари и доаѓа со аеродинамични крилца.

Следете нè на:

 

Работната програма на Aprilia отсекогаш била импресивен дел од целосната постава на Noale, тие го нудат Aprilia RSV4 R FW-GP кој развива 250кс на секој кој може да си го дозволи (160.000 евра). Но за оние од нас кои мораме да работиме за да преживееме, можеби Суперсток верзијата на Aprilia RSV4 RF за 2018 ќе ни биде доволна. Развива 215 коњски сили, легален е за возење по илица и за тркање, рачно е изработен од страна фабричките техничари и доаѓа со аеродинамични крилца.

eicma 2017 1 199 Aprilia RSV4 RF factory works

Aprilia во извештаите за новинарите го преферира изразот „aerodynamic appendages“, но сите знаеме за што зборуваат. Развиени од страна на Aprilia Racing за нивната MotoGP програма, сега и вие можете да имате корист од нивната аеродинамика. Меѓу останатите додатоци се и новите клипови, тркачки издув од Акрапович и „regenerated control unit“ – сето ова е одлично за моторот со моќност од 215 коњски сили.

Кај SSTK1 пакетот, тежината е намалена за дури 10 килограми. Тој има Литиум – Јонски акумулатор, нов резервоар за гориво како и јаглеродни и алуминиумски делови низ целиот мотоцикл.

Сеуште не е позната цената на овој модел во Македонија, но очекувајте информации по завршувањето на саемот во Милано.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.