Мотоцикли

Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018

Kawasaki остави силен впечаток на мото шоуто кое се оддржа во Токио откако дебитираше со новиот Z900RS стандард. Работата е едноставна, го земате квалитетниот Kawasaki Z900 уличен мотоцикл и му давате ретро стил.

Следете нè на:

 

Kawasaki остави силен впечаток на мото шоуто кое се оддржа во Токио откако дебитираше со новиот Z900RS стандард. Работата е едноставна, го земате квалитетниот Kawasaki Z900 уличен мотоцикл и му давате ретро стил.

eicma 2017 1 89Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018

Конечниот резултат е нешто што изгледа на постар Kawasaki Zephyr но опремен со нови сопирачки, суспензија и контрола на тракцијата. Сега гледаме дека Kawasaki веќе планира и да ја прошири линијата откако дебитираше и Kawasaki Ninja Z900RS Cafe 2018.

Овој мотоцикл е одличен за оние возачи кои го сакаат изгледот на постарите мотоцикли но кои работат како сосема нова машина. А главните карактеристики на 2018 Kawasaki Ninja Z900RS Cafe не се премногу далеку од моделот од кој што потекнува. Развива 110кс (Z900 има 125кс) и мотор со зафатина од 948cc. Kawasaki Ninja Z900RS Cafe тежи 215 килограми. Тој има LED светла, а контролата на тракцијата има само два сетинга.

Предните сопирачки се 300mm дискови споени со радијални клипови и радијален цилиндар. Вилушките од 41mm се целосно прилагодливи, а и задниот амортизер може да се прилагоди. Се уште не се знае која ќе биде цената во Македонија и кога ќе биде достапен но сигурни сме дека Динамикс нема да ја пропуштат шансата да го понудат и овој атрактивен модел.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.