Корисни текстови

МС или МК?

thumb_sonsofanarchy_021Редовните посетители на порталов се сведоци на "војната" што се разгоре на форумот со поставувањето на прашањето околу обележјата на македонските МК мото клубови. Пораката која беше адресирана директно до засегнатите страни се чини дека ги заинтригира сите, па така за неколку денови темата со наслов "грбови" се рашири на 7-8 страни...

Следете нè на:

 

Редовните посетители на форумот се сведоци на "војната" што се разгоре на форумот со поставувањето на прашањето околу обележјата на македонските МК мото клубови. Пораката која беше адресирана директно до засегнатите страни се чини дека ги заинтригира сите, па така за неколку денови темата со наслов "грбови" се рашири на 7-8 страни. Бидејќи се измешаа баби и жаби, MC и MK, членови и нечленови, ќе се обидам да ги разјаснам работите. Најпрво би сакал на едноставен начин јасно да ја потенцирам разликата помеѓу MC и MK мото клуб.

MC мото клубовите функционираат како војска. Имаат строго определени правила според кои функционираат, и имаат структура според која членовите се вреднуваат. За да станете член на MC клуб е потребно многу повеќе од мотор и желба за членство. Членството во МС клуб сноси и одговорност. Кога јавно говори член на MC мото клуб, тој го изнесува ставот на целиот клуб, од друга страна па кога се закачате со член на MC клуб, се закачате со целиот клуб. Едноставно кажано МС клуб е на некој начин братство, во кое секој постојано работи за неговото подобрување. Во МС клуб не може да членуваат девојки. Боите на секој МС клуб се светост за членовите. Затоа и е толку тешко да се стаса до честа да се носи грб. За новајлија во МС клуб да добие право да носи грб на својот елек треба да поминат неколку години, период во кој пред членството треба да ја покаже и докаже лојалноста кон клубот и да ја заслужи довербата на останатите. Грбовите на МС клубовите се составени од три дела. Горен и долен натпис и амблем во средината. Сите три дела се визуелно одвоени еден од друг.

sonsofanarchy_021Sons of Anarchy е измислен клуб, дел од истоимената серија. Грбот е ставен како пример.

МК мото клубовите се многу по релаксирани во однос на структурата. Кај нив нема строго определени правила како кај МС клубовите. Во МК клубовите еднакво членуваат мажи и жени, а чести се и само женски МК клубови. МК клубовите често пати се базираат на одреден вид на мотори, или настани. Таков пример се туринг клубови, тркачки (спортски) клубови, стант клубови, атв.... За да се стане член на МК клуб најчесто е доволно да ги познавате членовите, да потполните пријава и да платите членарина. Членовите немаат секојдневни обврски кон клубот, едноставно, членуваат во клубот за да ја споделат пасијата која ја имаат со своите истомисленици. Друга битна разлика е што МК клубовите се членови на државните мото федерации или сојузи. Активно учествуваат во настаните кои ги организираат овие структури и генерално се отворени кон јавноста. Грбовите на МК мото клубовите се едноделни. Тоа значи дека грбот може да има дури и три дела (горен, долен натпис и амблем) но тие не треба да бидат одвоени. Под одвоени се подразбира визуелно да нема простор помеѓу натписот и амблемот, односно да лежат на една позадина

Patch6
Одговорноста на секој клуб е голема, пред се во очите на странците кои се повеќе не посетуваат. Она што за дел од нас е небитно, за нив значи многу, а бидејќи сите живееме на иста планета, логично би било да се потрудиме да ги следиме правилата.

Разликата во структурата и функционирањето на мото клубовите не значи дека едните или другите се правилни или погрешни. Нема појаки или послаби, нема добри и лоши. Има MC и MK мото клубови, два толку слични, а сепак различни светови. Одберете го вистинскиот за вас, бидете горди на изборот и достоинствено претставувајте го, со обележја карактеристични за вашиот тип на клуб.

Авторот е член на МК мото клуб.

Напомена: објаснувањата за МС и МК клубовите се дадени на ваков начин со цел неупатените полесно да ја разберат разликата помеѓу двата типа на клубови.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.