Корисни текстови

Како да одговорите кога некој ќе ви каже дека возењето мотоцикл е опасно?

Доколку возите мотоцикл или пак планирате да почнете да го правите тоа, сигурно дека ќе се најде некој кој ќе ви приговара за таквата одлука, кој ќе ви кажува колку е само тоа опасно и дека има големи шанси да загинете.

Следете нè на:

 

Да бидам искрен, за разлика од многу други возачи, мене не ми се случува тоа толку често. Отсекогаш ми се допаѓал одговорот кој го дава еден познаник кој вели „Ако ми кажеш дека братот на најдобриот пријател на мојот чичко починал додека возел пијан и при брзина од 100 километри на час, тоа нема да ме убеди дека возењето мотоцикл е опасно, туку само ќе ми сугерира дека братот на најдобриот пријател на мојто чичко бил навистина невнимателен“.

20182F052Fdanger lead

Сепак, секогаш кога ќе ми постават такво прашање, јас веднаш поставувам друго прашање, односно дали тој некогаш во животот возел автомобил. Дали знае некој кој се здобил со сериозна повреда или пак загинал при автомобилска несреќа. Потоа одбивам да продолжам со разговорот. Поентата ми е дека секаде постои ризик но тоа не значи дека не треба да ги правиме работите кои ги сакаме. Но денеска, се сетив на еден подобар одговор.

Замислете двајца луѓе кои трчаат секој ден. Лицето А, без разлика какво е времето секогаш трча надвор. За разлика од него, лицето Б, без разлика какво е времето секогаш трча во затворен простор. Врз основа на овие работи, што мислите кое лице има поголеми шанси да заболи од рак на кожа? Кој има поголеми шанси да добие смрзнатини? Кој има поголеми шанси да биде удрен од автомобил. Кој има поголеми шанси да се лизне на мразот и сериозно да се повреди?

Во сите случаи, лицето А се изложува на многу поголем ризик бидејќи трча надвор. Сепак, не покажуваме со прст кон лицето А и не му велиме дека е идиот. Наместо тоа, јасна ни е желбата и користа која лицето А ја има со тоа што трча надвор и покрај поголемите опасности. Животот на лицето А е збогатен со тоа што повеќе време поминува надвор во природа наместо внатре.

Ова е мое мислење и тоа се однесува и на возењето мотоцикл. Сум паднал и навистина, навистина не ми се допаѓа тоа. Но уште помалку ми се допаѓа идејата да не излегувам надвор. Понекогаш вреди да се ризикува. Што мислите вие?

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.