Занимливости

Ламборџини „Дизајн 90“ од 1986 година

Жолти суперавтомобили, разбирам. Целосно жолти мотори, не толку многу. Сепак, тоа е нешто што можеш да си го дозволиш кога си Ламборџини.

Следете нè на:

 

54203Во свое време, моторот на Ламборџини вредел двојно повеќе од најскапиот мотор во тоа време 

Жолти суперавтомобили, разбирам. Целосно жолти мотори, не толку многу. Сепак, тоа е нешто што можеш да си го дозволиш кога си Ламборџини.

Во осумдесетите години, кога Италијанскиот производител на супербрзи автомобили поминуваше низ криза, еден од тогашните сопственици реши дека е добро време да се произведат мотори. Соработувајќи со Францускиот производител на тркачки мотори, Boxer Bikes,  фабриката од СантАгата го произведе „Дизајн 90“ (одделот кој што бил задолжен за имињата на автомобилите веројатно бил на одмор).

Со 4 вентили по цилиндер, 1000cc кои произведуваат 130кс, овој футуристички, 180 килограми тежок мотор веројатно ќе може да се натпреварува со Ферари. Но рачно изработените алуминиумски рамки, машински произведените алуминиумски делови, лесниот алуминиумски резервоар за гориво, специјалните кочници и прилагодливата странична суспензија за масло и воздух не се воопшто ефтини. Комбинирани со бренд името на производителот, придонесе Дизајн 90 да се продава по цена од 13.500 американски долари, двојно повеќе од најскапиот мотор во тоа време.

Моторот на сликата, еден од шесте Дизајн 90 кои беа произведени, е во одлична состојба и има поминато само 15.000 милји и е одлично одржуван од неговиот сопственик кој е поранешен професионален тркачки механичар. ( Се прашувате за цената? Друг Дизајн 90 неодамна беше на продажба по цена од 50.000 долари)

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.