Занимливости

Конечно се појави кацига со која главата ќе ни биде ладна

Конечно се случи она што толку долго го чекавме. Ќе имаме кацига со клима. И не само што веќе може да е најде во продажба туку таа и воопшто не е скапа.

Следете нè на:

 

Сите сме возеле на топол, летен ден. Постојано имаме дебата околу тоа дали визирот да ни биде отворен за малку да се оладиме но и со можност да добиеме удар во очите или пак тој да биде затворен бидејќи никогаш не знаете кога некоја бубачка ќе реши да се удри во вас. И додека се одлучиме која е подобрата опција, се вртиме на страна и го гледаме возачот до нас како се лади затворен во својот автомобил. Но момци, конечно се случи она што толку долго го чекавме. Ќе имаме кацига со клима. И не само што веќе може да е најде во продажба туку таа и воопшто не е скапа.

Feher2 770x433

Нашиот спасител е тимот од Фехер кој ја креираше ACH-1, кацигата опремена со интегрирана A/C единица. Таа користи технологија слична на онаа што ја користат Bentley и Ferrari за да ги оладат седиштата во автомобилите. Комбинирано со специјалната ткаенина која овозможува дистрибуција на ладниот воздух насекаде подеднакво во кацигата, системот ни овозможува главата да ни остане ладна додека во исто време температурата надвор се зголемува.

За разлика од стандардните A/C единици кои едноставно дуваат ладен воздух во вашето лице, ACH-1 има за цел да ја намали температурата на вашата кацига. Секако, колку е потопло надвор толку е поголема разликата во однос на температурата. Системот може да направи разлика од дури 15 степени внатре во кацигата во однос на надворешната температура. Кога главата е ладна, тогаш и на останатиот дел од телото не му е толку топло. Иако од компанијата не препорачуваат да возите со кацигата за време на дожд, сепак таа може да се користи и ако временските услови надвор не се поволни.

Од компанијата велат дека кацигата воопшто не е толку тешка колку што си замислуваме. Нејзината тежина изнесува 1,450 грама, што е всушност и просечна тежина за една кацига. Таа е направена од специјален композит кој овозможува да се намали нејзината тежина.

ACH-1 има DOT и ECE 22.05 сертификат и може да се нарача онлајн преку нивната интернет страница. Дури доаѓа и со сопствен ранец во кој ќе можете да ја чувате. Регуларната цена изнесува 599 долари, а Feher го слави нејзиното појавување на пазарот со попуст од 50 долари. Можете да ја добиете со различни шари. А доколку сакате можете да го промените и визирот.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.