Занимливости

Конечно се појави кацига со која главата ќе ни биде ладна

Конечно се случи она што толку долго го чекавме. Ќе имаме кацига со клима. И не само што веќе може да е најде во продажба туку таа и воопшто не е скапа.

Следете нè на:

 

Сите сме возеле на топол, летен ден. Постојано имаме дебата околу тоа дали визирот да ни биде отворен за малку да се оладиме но и со можност да добиеме удар во очите или пак тој да биде затворен бидејќи никогаш не знаете кога некоја бубачка ќе реши да се удри во вас. И додека се одлучиме која е подобрата опција, се вртиме на страна и го гледаме возачот до нас како се лади затворен во својот автомобил. Но момци, конечно се случи она што толку долго го чекавме. Ќе имаме кацига со клима. И не само што веќе може да е најде во продажба туку таа и воопшто не е скапа.

Feher2 770x433

Нашиот спасител е тимот од Фехер кој ја креираше ACH-1, кацигата опремена со интегрирана A/C единица. Таа користи технологија слична на онаа што ја користат Bentley и Ferrari за да ги оладат седиштата во автомобилите. Комбинирано со специјалната ткаенина која овозможува дистрибуција на ладниот воздух насекаде подеднакво во кацигата, системот ни овозможува главата да ни остане ладна додека во исто време температурата надвор се зголемува.

За разлика од стандардните A/C единици кои едноставно дуваат ладен воздух во вашето лице, ACH-1 има за цел да ја намали температурата на вашата кацига. Секако, колку е потопло надвор толку е поголема разликата во однос на температурата. Системот може да направи разлика од дури 15 степени внатре во кацигата во однос на надворешната температура. Кога главата е ладна, тогаш и на останатиот дел од телото не му е толку топло. Иако од компанијата не препорачуваат да возите со кацигата за време на дожд, сепак таа може да се користи и ако временските услови надвор не се поволни.

Од компанијата велат дека кацигата воопшто не е толку тешка колку што си замислуваме. Нејзината тежина изнесува 1,450 грама, што е всушност и просечна тежина за една кацига. Таа е направена од специјален композит кој овозможува да се намали нејзината тежина.

ACH-1 има DOT и ECE 22.05 сертификат и може да се нарача онлајн преку нивната интернет страница. Дури доаѓа и со сопствен ранец во кој ќе можете да ја чувате. Регуларната цена изнесува 599 долари, а Feher го слави нејзиното појавување на пазарот со попуст од 50 долари. Можете да ја добиете со различни шари. А доколку сакате можете да го промените и визирот.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.