Занимливости

Колкава моќност има Moto2 моторот на Triumph?

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Следете нè на:

 

 

Ова е интересен текст кој објаснува како работите се држат изедначени во Moto2.  Никој не кажува колкав е бројот на вртежи но се претпоставува дека 165 cc моторот на Triumph ќе биде малку посилен од оној на Honda. А во сезоната 2019, мотоциклите кои се дел од Moto2 и понатаму ќе бидат без контрола на тракцијата.

За време на пресконференцијата, на која учествуваа Externpro, Magneti Marelli и Dorna, Triumph ги претстави спецификациите на својот мотор.

Triumph моторите се развиени и тестирани за да обезбедат издржливост и конзистентност. Тие имаат нешто повеќе од 138 коњски сили.

Развој и тестирање на моторот

Компанијата имаше неколку фази на тестирање со цел да се постигне максимум во однос на перформансите и издржливоста. Развојот на моторот траеше две години и се случуваше во главното седиште на компнијата. На патеките ширум Европа, беа поминати повеќе од 2500 кругови. Во однос на развојот, беше обрнато големо внимание за да се извлече максимумот од главните компоненти и да се подобрат перформансите.

Стјуарт Вуд, главен инжинер во Triumph изјави: „Навистина имаме чувство дека сите ја делат нашата возбуда од тоа што стануваме дел од ова натпреварување. Веруваме дека нашата развојна програма ќе ги подобри перформансите на моторот, ќе ја зголеми неговата моќност и ќе донесе нова возбуда во натпреварувањето во 2019 година.“

Second Text Image 11 01 2019

За да се разбере позадината на развојот на нашата платформа, нашите Triumph Moto2  мотори се базираат на 765cc Street Triple RS кој пак потекнува од историскиот Daytona Supersports 675cc. Овие нови тркачки машини се креирани да донесат поголема моќност. Нашиот Street Triple RS мотор, кој има 121 коњски сили во својот стандарден формат беше претставен заедно со 80 нови делови. Кај новиот мотор ги имаме направено следниве промени:

Модификувана глава на цилиндарот и издувот за да се оптимизира протокот на гас.

Повисок степен на компресија

Титаниумски вентили

Понизок алтернатор

Променета стапка на пренос во 1-ва и 2-ра брзина

Magneti Marelli тркачки ECU

Тестирање на ECU 

Triumph заедно со Magneti Marelli исто така направи и обемно тестирање на ECU системот. Главниот дел од оваа програма се одвиваше на тркачката патека.

Тестирање на шасијата

Triumph им ги даде своите мотори на компанијата која ја креира шасијата за да го изврши тестирањето. Во овие тестови беа вклучени актуелни но и поранешни возачи од Moto2 серијата. Ние исто така му обезбедивме и дополнителни информации на производителот на шасијата.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.