Занимливости

Honda работи на нови батерии за скутери

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Следете нè на:

 

Колку километри можете да поминете со нив, колку време им треба да се наполнат како и лошата инфраструктура се само дел од проблемите поради кои електричните мотоцикли не се развиваат доволно брзо. Honda и Panasonic склучија договор за соработка со цел да се решат сите овие проблеми. А нивното конечно решение е мобилна батерија.

pcxev 770x433

Тука не станува збор за батерии за мобилни телефони, туку за мобилни батерии. Двете компании работат на „Mobile Power Pack“ како и на локации каде што тие ќе можат да се полнат. Идејата е батериите да можат да се отстранат од мотоциклите и да можат да се заменат. Местата кои ќе бидат наменети за полнење ќе бидат опремени со неколку станици каде што ќе можете да го сторите тоа.

Корисникот на ваков вид на батерија ќе може да застане на станицата и својата празна батерија да ја замени за полна.

Со овој иновативен процес, повеќе нема да морате да чекате додека да се наполни вашата батерија. Таа повеќе не е интегрирана на вашиот мотоцикл и тоа отвора неколку можности за полнење.

Главниот експеримент ќе биде изведен во Индонезија. Исто како и Индија, и Индонезија се соочува со голема загаденост на воздухот, а големиот број на превозни средства само дополнително ја влоши состојбата. Владата презема мерки за да ги поттикне луѓето се повеќе да користат електрични превозни средства, особено електрични мопеди и мотоцикли.

Всушност, земјата е третиот најголем пазар на мотоцикли во светот што ја прави и идеално место за тестирање на нов концепт. Истражувањето ќе се фокусира на нешто што Honda го нарекува „electric mobility products“, а во кои се вклучени електричните мопеди и скутерите.

Со оглед на неодамнешното претставување на PCX електричниот скутер кој е опремен со „Mobile Power Pack“, можеме да претпоставиме дека целокупниот експеримент ќе биде спроведен со користење на електричниот мопед на Honda.

Доколку се помине во најдобар можен ред, тоа би можело на индустријата со електрични мотоцикли да и даде голем поттик а во иднина самото полнење на батеријата да биде побрзо отколку да го наполните резервоарот со гориво.

Тестирањето се очекува да почне во декември 2018 година.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.