×

Предупредување

JFolder: :files: Патеката не е папка. Патека: /home/motori/public_html/images/stories/ferrari-motor

×

Забелешка

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories/ferrari-motor

Занимливости

Единствениот Ферари мотоцикл продаден на аукција за 109.000 евра

DSC 0428Секако дека моторите изгледаат фраерски, но тоа што го привлекува најголемото внимание е всушност страотната количина на моќ скриена во нив! Несекојдневен ваков пример е единствениот и многу редок модел на мотор конструиран од Ферари.

Следете нè на:

 

Веднаш ќе се запрашате, како настанала оваа приказна?  Всушност, од чиста великодушност на Пиеро Ферари! Во писмо кое го испратил Дејвид Кеј, од Дејвид Кеј инжинеринг, до господин Ферари јуниор , во кое тој го запознал со идеата да конструира уникатен моторцикал со брендот на Ферари, како посвета на неговиот покоен татко. По читањето на, без сомнение, трогателното писмото, Пиеро Ферари се потпишал на проектот за конструирање на првото милениче на две тркала под дизајнерската палка на Дејвид Кеј.

DSC 0428{gallery}ferrari-motor{/gallery}

Четири години и 3.000 работни часа подоцна, беше родено новото ферари на две тркала! Целата конструкција била изработена од алуминиум и моделиран на начин како што Дејвид Кеј мислел дека еден Ферари мотоцикл треба да изгледа. Иако Моторот не ја доживеал својата ренесанса, поради тоа што бил сметан повеќе како колекционерско парче и статусен симбол отколку како мотор за патување и секојдневна употреба, тој произведувал 105 коњски сили и максимална крајна брзина од околу 264 километри на час.

И каде е овој еден и единствен сега?! По неколку неуспешни продажби  со цена од над 250.000 фунти, моторот конечно беше продаден на аукција за 109.000 евра на некој среќен Британец!

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.