WSBK

WSBK: Победа за Лаверти на втората трка во Лагуна Сека

Победа за Лаверти на втората трка во САД која го искачи на втората позиција во генералниот пласман со заостанување од 23 бода зад Том Сајкс.

Следете нè на:

 

0836 r12 laverty actionВозбудлива трка за неизвесност во шампионатот

Победа за Лаверти на втората трка во САД која го искачи на втората позиција во генералниот пласман со заостанување од 23 бода зад Том Сајкс.

Во првата трка која му припадна на возачот на Кавасаки, Лаверти дојде до третата позиција во последните кругови откако го помина Меландри, но втората трка беше значително различна. Сајкс повторно ја имаше првата позиција на почетокот од трката, но Џулијано и Меландри се погрижија да следиме возбудлива завршница. 

Како што е обичај во Супербајк, победникот не е познат до самиот крај на трката па така беше и овојпат. На само три круга до крајот, Лаверти успеа спектакуларно да го помине Давиде Џулијано кој мораше да се задоволи со втората позиција.

Марко Меландри ја помина целта на третата позиција, оставајќи го Сајкс на страна од пиедесталот на втората трка. Силвијан Гинтоли не успеа да го задржи темпото на водечките, но сепак ја заврши трката на петтата позиција што му помогна да одржи чекор со водечките во генералниот пласман.

Резултати од втората трка:

1. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 36'44.555
2. Davide Giugliano (Althea Racing) Aprilia RSV4 Factory 36'44.667
3. Marco Melandri (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 36'46.606
4. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 36'46.859
5. Sylvain Guintoli (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 36'47.514
6. Jules Cluzel (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 36'54.742
7. Toni Elias (Red Devils Roma) Aprilia RSV4 Factory 37'02.344
8. Roger Lee Hayden (Michael Jordan Motorsports) Suzuki GSX-R1000 37'05.157
9. David Salom (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 37'06.610
10. Michel Fabrizio (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 37'08.027
11. Leon Haslam (Pata Honda World Superbike) Honda CBR1000RR 37'08.673
12. Blake Young (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 37'14.118
13. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 37'17.120
14. Danny Eslick (Michael Jordan Motorsports) Suzuki GSX-R1000 37'36.332
15. Niccolò Canepa (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 37'50.379
16. Vittorio Iannuzzo (Grillini Dentalmatic SBK) BMW S1000 RR 38'08.447
17. Glen Allerton (Next Gen Motorsports) BMW S1000 RR 36'53.376
RT. Ayrton Badovini (Team Ducati Alstare) Ducati 1199 Panigale 25'48.686
RT. Chaz Davies (BMW Motorrad GoldBet SBK) BMW S1000 RR 2'55.825

До крајот на шампионатот преостануваат само уште две рунди, а состојбата на табелата е следна:

 
 
Возач
Производител
Бодови
KAWASAKI
361
APRILIA
338
APRILIA
337
BMW
319
BMW
259
KAWASAKI
180
HONDA
177
HONDA
176
APRILIA
169
SUZUKI
160
SUZUKI
114
DUCATI
114
DUCATI
84
HONDA
83
DUCATI
80
KAWASAKI
47
APRILIA
38
KAWASAKI
29
BMW
18
DUCATI
12
KAWASAKI
12
KAWASAKI
10
KAWASAKI
8
SUZUKI
8
KAWASAKI
5
YAMAHA
4
HONDA
4
SUZUKI
2
HONDA
2

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.