WSBK

WSBK: Кој ќе биде новиот шампион, Сајкс или Гинтоли?

Супербајк сезоната дојде до својот крај, пред последната рунда која викендов се вози во Катар сè се сведе на ова: две трки, двајца возачи, два тима и една титула на дофат.

Следете нè на:

 

sajks-polТом Сајкс има предност во генералниот пласман но нема да му биде лесно да ја одбрани титулата

Супербајк сезоната дојде до својот крај, пред последната рунда која викендов се вози во Катар сè се сведе на ова: две трки, двајца возачи, два тима и една титула на дофат.

Патеката Лосаил во Катар за прв пат под светлата на рефлекторите ќе биде домаќин на возачите од Светскиот Супербајк шампионат. Том Сајкс и Силвијан Гинтоли имаат две трки со по 17 круга да ја решат завршницата на шампионатот, едниот актуелен Светски шампион, другиот на само 12 бода зад него.

Сајкс имаше поголема предност во генералниот пласман но трките на Мањи-кур во Франција му овозможија на Гинтоли да се доближи доволно со бодовите за да следиме возбудлива финална рунда. Во однос на трката во недела, Сајкс има предност и заради тоа што се работи за патека на која веќе има возено.

„Со нетрпение ја очекувам трката на Лосаил, тоа е патека на која веќе се имам тркано, а бев тука и за презентацијата на новата Нинџа. Возев под светлината на рефлекторите и можам да кажам само дека е целосно различно искуство од она на што сме навикнати. Самата патека е одлична, поставеноста на свиоците овозможува во целост да се искористи потенцијалот на Супербајк моторите. Со нетрпение очекувам во петок да започнат сесиите. Знам дека влогот е голем и дека нема простор за грешка, но едноставно сакам да излезам на патеката и да го правам она што го знам најдобро. Ова е трета година по ред во која се бориме за титулата, па останува на тоа да се покажеме најдобро што можеме на денот на трките.“ - изјави Сајкс

Силвијан Гинтоли исто така има возено на Лосаил, последен пат на трка во 2010 (8 часа Доха) па и нему нема да му биде непозната патеката.

„Иако немам возено во Катар од 2010 сигурен сум дека патеката одлично ќе се покаже за RSV4, многу сум возбуден пред викендот кој следи и ќе се потрудам да останам максимално фокусиран на целта. Работевме напорно за ова, од Лагуна Сека до сега успеавме да ја намалиме разликата од 44 на само 12 бода, Сајкс одлично се брани но сега сме навистина блиску.“ - изјави Гинтоли.

Трката во Франција беше по многу работи контроверзна, пред се заради тимските наредби по кои Марко Меландри го пропушти Гинтоли во првата трка, но потоа одби да го стори истото во втората. Во разговорот со Меландри тој вели дека се надева на титулата во конструктори, но не го спомнува неговиот клубски колега:

„Многу сум среќен што ќе возам во Катар ноќе, патеката е одлична и ќе можам да го искористам максимумот од мојата Aprilia RSV4. Се надевам дека ќе продолжам со добрите резултати и ќе помогнам Априлија да ја добие титулата во конструктори.“

Трките се возат во недела со пренос на ЕуроСпорт каналот, првата со почеток во 17 часот, а втората со почеток во 20 часот по наше време.

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.