WSBK

WSB: Потврден новиот формат за сезоната 2019

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Следете нè на:

 

Една трка ќе остане да се вози во сабота и недела а новина од следната година ќе биде тоа што во недела наутро ќе се оддржи уште една, пократка трка.

Трката, официјално наречена „Суперпол“, ќе има десет круга, а само најдобрите девет возачи ќе освојат поени. Тие ќе бидат по следниот редослед: 12/9/7/6/5/4/3/2/1. Но иако ќе бидат доделени поени и трката ќе ги одреди првите девет позиција на патеката за втората трка која ќе се оддржи во неделата, таа нема да биде вклучена во статистиката ниту пак ќе биде дел од историските податоци.

three race format 1

Со цел да се направи простор за промените, квалификацискиот циклус кој се оддржува во сабота исто така ќе претрпи промени. Во иднина ќе има само една квалификациска сесија. Како што претходно веќе објавивме, ќе има промени и во Supersport 300 серијата. Таа сега ќе има две одделни сесии поради се поголемиот број на мотоцикли на патеката. Потоа тие ќе имаат уште една борба која ќе одлучи кој возачи ќе се најдат на патеката на трката која се вози во недела.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.