WSBK

WSB: Меландри ги охрабрува возачите да зборуваат повеќе

Марко Меландри смета дека неговите колеги воопшто не се грижаат и не сугерираат никакви работи кои би донеле позитивни промени на Светскиот Супербајк шампионат .

Следете нè на:

 

За прв пат во 2019 година за време на тркачкиот викенд ќе имаме три трки. Покрај стандардните трки во сабота и недела ќе има уште една трка наречена „Tissot Superpole Race“ . Таа ќе има десет круга и ќе се оддржи во сабота наутро.

Првите девет најдобри возачи ќе ја стартуваат и главната трка по тој редослед. За останатите возачи ќе важат резултатите од квалификациите. Иако Меландри ја поддржува оваа трка, вели дека многу посерозно би се зеле во предвид мислењата на возачите доколку тие имаат заеднички став.

„Ми се допаѓа трката и доколку таа го зголеми спектаклот, тогаш е добредојдена“, вели Меландри. „Она што не ми се допаѓа е дека освојуваме поени за време на квалификациска сесија. Според мене, тоа не е во ред. Ако сакате да доделите поени, тогаш дадете бонус. Во спротивно, нема бонус и нема поени.“

Melandri Txt 28 01

Трката ќе им донесе поени на првите девет возачи по следниов распоред: 12-9-7-6-5-4-3-2-1. На прашањето дали сериозно се зема во предвид мислењето на возачите, Меландри вели дека тоа не е така. Смета дека Dorna ќе ги сфати сериозно само доколку возачите се здружат и испратат заедничка идеја.

„Возачите воопшто не се грижат“, смета 36 годишниот натпреварувач кој е и најстар на патеката. „Неколку пати се имам обидено да разговарам со нив околу нешто вакво но само Џонатан Реа беше заинтересиран. Некои возачи се заинтересирани кога детално ќе им објаснам , но на крајот останува само на тоа.  Никој не сака да го искаже своето мислење.“

Во својата досегашна кариера, Меландри има настапено на 151 трка од Светскиот Супербајк шампионат. Има 22 победи и 72 пати се искачи на подиумот. Во 2002 година беше Гран При шампион во класата од 250cc.

Би можело да ве интересира

Четири различни возачи ги освоија првите четири позиции на Филип Ајленд.

X-Lite X-803 Ултра Карбон е најспортската кацига на овој бренд.

Крузер линијата на Honda доби уште еден специјален модел за сезоната која престои. Станува збор за 2019 Honda Fury кој ќе се издвои од останатите модели по својот храбар дизајн и ретро изглед.

Без никакво сомневање, Италија би можела да се нарече центар на дизајнерските студија од целиот свет. Ајде одблизу да ја разгледаме Италијанската дизајнерска сцена на мотоцикли.

Гран При комисијата ги одложи до јуни задолжителните хомологациски правила за кацигите.

Во изминативе две години бевме малку изгубени, но сега знаеме по кој правец да се движиме и имаме поголем оптимизам – Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.