WSBK

Пи-Џеј Јакобсен ќе биде дел од WorldSBK следната сезона

Патрик „Пи-Џеј“ Јакобсен ќе се искачи едно ниво погоре во кариерата откако денеска беше објавено дека Американецот следната сезона ќе настапува за TripleM Honda во Светскиот Супербајк шампионат.

Следете нè на:

 

Патрик „Пи-Џеј“ Јакобсен ќе се искачи едно ниво погоре во кариерата откако денеска беше објавено дека Американецот следната сезона ќе настапува за TripleM Honda во Светскиот Супербајк шампионат.

Јакобсен, кој ќе ја напушти Суперспорт серијата, ќе биде дел од сателитскиот тим на Honda и ќе настапува со CBR1000RR SP2.

pj jacobsen

„Навистина сум возбуден што ќе го имам своето деби во серијата со TripleM Honda WSBK тимот,“ изјави ПЈ. „Ова е огромна можност за мене и сакам да им се заблагодарам на тимот и на Honda што ми го овозможија ова.“

„Ќе бидеме дебитанти во серијата и секако дека има многу работи што ќе треба да ги научиме, но ова за мене е еден голем предизвик и со нетрпение чекам да почнам. Уживав кога го возев Fireblade во EWC серијата пред две години и сакам кога возам мотоцикли од 1000cc. Затоа со нетрпение очекувам да ја пробам новата Honda CBR1000RR Fireblade SP2.“

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.