WSBK

Од 2018 година Аргентина ќе биде домаќин на трка од Светскиот Супербајк Шампионат

Почнувајќи од 2018 година, Аргентина ќе стане домаќин на трка од Светскиот Супербајк Шампионат откако комплетно новата „Villicum“ патека ќе се приклучи на серијата.

Следете нè на:

 

Почнувајќи од 2018 година, Аргентина ќе стане домаќин на трка од Светскиот Супербајк Шампионат откако комплетно новата „Villicum“ патека ќе се приклучи на серијата.

Патеката е речиси 60 проценти готова и организаторите се надеваат дека до крајот на годината ќе добијат и одобрение од страна на FIM. Дизајнирана е од архитектот Леонардо Стела.

wsbk wsbk announcement 2017 carmelo ezpeleta dorna group ceo and orly terranova ceo of osd

Со оваа трка, Аргентина ќе стане 26-тата земја која ќе биде домаќин на трка од оваа серија и прва во историјата која доаѓа од Јужна Америка.

Ќе биде долга 4.2 километри и ќе има 19 свиоци од кои 11 на лево и 8 на десно. Областа каде ќе се наоѓа патеката веќе е позната во мотоспортот и е дел од релито Дакар.

Зборувајќи за договорот, извршниот директор на Dorna, Кармело Ецпелета изјави: „Без сомнение, ова се одлични вести. Фактот дека Аргентина ќе биде дел од Светскиот Супербајк шампионат е чекор напред. Во земјата има голема пасија за мотоспортот, а тоа се гледа и тоа што тука се оддржуваат две од најважните трки во светот.“

Орли Теранова, извршниот директор на OSD групацијата, додаде: „Среќен сум што оваа патека – која веќе го доби првото одобрение од страна на FIM-ќе ни овозможи да бидеме дел од уште еден светски настан. Исто така таа ќе привлече и други серии од мотоспортот. Веруваме дека ова е можност и за Аргентина да има уште еден шампионат на својата територија. Оваа патека, која е сместена во близина на легендарната рута 60, ќе придонесе за позитивен импакт во целиот регион.“

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.