WSBK

Макс Бијаџи сеуште не држи во неизвесност околу неговото враќање

Макс Бијаџи во интервју за Gazzetta dello Sport потврди дека не планира враќање во Светскиот Супербајк Шампионат, но Римскиот император преку твитер постојано ги држи во неизвесност неговите фанови.

Следете нè на:

 

Max Biaggi Supermotard1-620x350Имавме прилика да го видиме и на Супермото... се враќа ли Римскиот Император?

Макс Бијаџи во интервју за Gazzetta dello Sport потврди дека не планира враќање во Светскиот Супербајк Шампионат, но Римскиот император преку твитер постојано ги држи во неизвесност неговите фанови.

Италијанската интернет страна Motoblog смета дека Бијаџи би можел да побара дозвола за да се трка во Монца.

Cattura9-250x131Ова е последното што го напиша Бијаџи.  Преведено, повеќе или помалку би значело „утре имаме многу работа и важни одговори, ќе ве информираме. Продолжувам со тренинг.“

Прашањето што постојано си го поставуваат Италијанците е зошто Бијаџи троши толку многу време на тренинг доколку нема намера повторно да се трка.

Многумина се надеваат дека тој ќе се врати барем на неколку трки за да го подигне интересот за шампионатот.

Што мислите вие?

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.