Вести од светот

Во САД субвенции од 2.500$ за купување на електричен мотор

Неодамна објавената иницијатива на Zero Motorcycles може да претставува продолжение на политиката на компанијата за унапредување на еколошкиот транспорт, или само маркетиншки трик за да продадат стар производ.

Следете нè на:

 

2012 zero-s studio blackАмериканците добиваат субвенции за купување на електричен мотор

Неодамна објавената иницијатива на Zero Motorcycles може да претставува продолжение на политиката на компанијата за унапредување на еколошкиот транспорт, или само маркетиншки трик за да продадат стар производ.

Во секој случај, моторциклистите кои сакаат да купат електричен мотор можат да заштедат до 2500$ доколку при купување на модел на Zero Motorcycle од 2012 го заменат својот стар бензински мотор.

„Пари за јаглерод“ - програмата на Zero, може да донесе голема заштеда при купување на нов мотор од Zero, доколку потрошувачите од САД го наведат тоа при поднесувањето на нивната даночна пријава. Со кредитот може да заштедат до 10%, или максимум 2500$ при купување на возила на две или три тркала.

Цената на 2012 Zero S ZF9, кој поминува 183км со едно полнење на неговата 9 киловатна батерија, може да се намали од 13,995$  на 8,995$,  доколку ја користите „пари за јаглерод“ програмата и веќе спомнатите федерални данични олеснувања.

„Zero има за цел да ги примами традиционалните возачи на мотори со внатрешно согорување да преминат на електрични мотори“, изјави Скот Харден, заменик претседател за глобален маркетинг на Zero Motorcycles.

„Со нудење на попуст од 2500$ на нашите нови клиенти, ние очекуваме оваа промоција да биде одлична продажна алатка на нашата национална дилерска мрежа.“

Субвенциите за електричен мотор се навистина одличен начин за да се прошири мрежата на возила на две тркала кои трошат незначително помалку и загадуваат помалку. Во Македонија продажбата на електрични скутери и мотори оди навистина слабо, за жал ние сме пазар за кој важи „доколку не брчи, не е мотор“.

 

 

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.