Вести од светот

Во иднина целата мото опрема продадена во ЕУ ќе мора да има сертификат

Возачите низ цела Европа во иднина ќе бидат подобро информирани во однос на нивото на заштита на опремата што планираат да ја купат.

Следете нè на:

 

Европската Унија донесе сет на заклучоци со кои се модифицираат постојаните регулативи, со цел сета опрема која се продава во рамките на Унијата да биде усогласена со одредени барања.

Досега, само кацигата, чизмите и додатоците за заштита мораа да имаат официјален сертификат, но ова наскоро ќе се промени. Целата опрема ќе мора да добие сертификат, во моментот кога Европската Унија ќе ги појасни новите стандарди и минималните услови што мора да ги исполнува секое парче на облека.

moto oprema sertifikatiПоголема заштита за возачите или заштита на Европските производи?

Овие стандарди се однесуваат на отпорноста при удар и триење, бидејќи овие две работи се главни при несреќа. Ова значи дека без разлика каков додаток за заштита што се вметнува во облеката сакате да купите, самата облека мора претходно да помине на инспекција.

Во случај да се плашите дека Европската Унија ќе нареди да се употребува само онаа облека која што има сертификат, тогаш одговорот е не.   Промените на регулативата се однесува само на производите.

Возачите сами ќе одберат што сакаат да носат, а во однос на опремата, ќе можат сами да го одберат она што најмногу им се допаѓа. Со дополнителните податоци кои ќе мора да стојат на етикетата, потрошувачите ќе може да си одберат производ според нивните специфични потреби.

Се уште не се знае кога ќе бидат имплементирани новите стандарди. Целиот процес може да трае две до три години. Дали сертификатот ќе ги зголеми цените на производите е една од работите што сакаме да ги знаеме.

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.