Вести од светот

Kawasaki ќе го претстави „Rideology“ концептот

„Ќе добие награда секој оној кој ќе открие што е тоа“

Следете нè на:

 

Веќе добро е познато дека производителите на мотоцикли испраќаат големи соопштенија до медиумите, но всушност, во нив кажуваат многу малку. Нешто слично како и соопштението кое стигна до нашата канцеларија. Kawasaki ќе го претстави „Rideology“ концептот за време на трката од WSB шампионатот во Асен.

Kawasaki Rideology by Motorbike Magazine 01 1200x800

Но што всушност претставува концептот „Rideology“ ?  Да видиме дали вие можете да откриете, бидејќи ние не успеавме.

Еве еден извадок од соопштението.

„Моќта и изгледот се првото нешто од принципите на Rideology. Импресивните машини кои ги имаат двете работи, како што се моделот од 1969, H1 500, Z1 900 од почетокот на седумдесетите години и GPz900R од 1984 година. Во модерната ера, фамилијата ZZR е позната по моќта и изгледот, а Ninja ZX-10RR доминира на патеките ширум светот. “

„Вториот принцип е дека секој модел на Kawasaki треба да биде забавен за возење. Тоа во комбинација со моќта и изгледот нуди уникатно искуство. На овие две принципи се додава и третиот принцип кој претставува одлучувачки аспект и кој дава поддршка за целосниот потенцијал на KHI групата.“

Џонатан Реа: „Rideology е збор кој за мотоциклистот значи многу различни аспекти од целокупното искуство – моќта, забавата при возењето, задоволството. За мене најважно е задоволството но постојат многу други карактеристики кај Rideology. Можам да го искористам овој збор за да го опишам искуството кое го имам кога го возам ZX-10RR. Ова е одличен збор за да се опише чувството кога возите на вашиот мотоцикл.“

Том Сајкс зборувајќи за својот Ninja H2R изјави: „За мене Rideology, со оглед на тоа дека настапувам за Kawasaki веќе неколку години, е збор кој сумира три различни значења. Сум возел многу мотоцикли на Kawasaki; вклучувајќи го неверојатниот Ninja H2R. Секако дека станав многу приврзан до сите машини. Kawasaki отсекогаш бил познат по производство на брзи мотоцикли и навистина моќни машини. Rideology ја опишува комбинацијата на брзина и моќност заедно со лесниот начин на возење. Оваа комбинација досега ни донесе неколку титули и тоа ми претставува големо задоволство.“

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.