Вести од светот

Honda ја објави програмата за 2018 Red Rider Rewards Racing

Honda во Америка доделува финансиска помош за натпреварувачите кои возат со Хонда мотоцикли.

Следете нè на:

 

Honda денеска ги објави деталите од својата 2018 Red Rider Rewards програма, која обезбедува средства за лицата кои се тркаат со Honda мотоцикли. Наградите се базираат врз основа на резултатите кои ги постигнуват возачите во аматерските и професионалните тркачки серии. Програмата продолжува да се развива и обезбедува широка поддрша за возачите кои се дел од голем број на тркачки серии ширум државата.

Red Rider Rewards 633x388

Меѓу дисциплините кои ќе добијат поддршка се: оф роуд: аматерски и професионален мотокрос, Суперкрос и Арена крос, стандардните трки и „flat track“.

Во моментов вредноста на целиот пакет изнесува  5.395.160 долари но се очекува во следните месеци тој да се зголеми.

Повеќе детали во однос на тоа како да се регистрирате и како ќе се одвива распределбата на средствата можат да се најдат на нивната интернет страна.

„Со оглед на успехот на Honda CRF, CBR и Montesa Cota, со задоволство сакаме да соопштиме дека ќе го зголемиме фондот за 2018 година“, изјави Брендон Вилсон, асистент менаџер во „American Honda Motorcycle Sports“. Моделите на Honda се познати низ целиот свет по својот квалитет и се дел од многу приватни тимови. Токму поради оваа причина одлучивме средствата да ги распоредиме на оние на кои им се најпотребни. Со овие зголемувања, плус и подобрувањaта кои ги имаат новите модели на Honda, очекуваме зголемено присуство на црвената боја на трките и на подиумот во 2018 година.

Во истото соопштение се наведува и дека Honda ќе ја прошири својата поддршка и во новиот аматерски „Arenacross“ шампионат. Организиран во партнерство со „Arenacross“ тимот на Honda , оваа програма ќе им обезбеди на аматерите пристап до делови и помош во текот на целото натпреварување. Секако, „Red Rider Support“ ќе обезбеди поддрша и за останатите тимови, а повеќе детали за тоа  ќе бидат објавени наскоро.

Во следниот период, Honda ќе објави повеќе информации за оваа програма а сите средства се исплаќаат директно на возачите преку „XTRM AnyPay“.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.