Вести од светот

Euro 4 стандардот ја зеде првата жртва – од 2017 нема да има дво-тактни оф-роуд 125cc од KTM и Husqvarna

KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Следете нè на:

 

Се чини дека новиот Европски стандард за емисија на гасови ја зеде првата жртва. KTM и Husqvarna нема да ги произведат своите дво-тактни, 125cc Ендуро мотоцикли во 2017 година.

Се чини дека ваквата одлука на KTM и Husqvarna се должи на тоа дека мотоциклите со новите промени нема да бидат финансиски исплатливи. За да се разбере ситуацијата, потребно е да се знае дека KTM и Husqvarna, овие мотоцикли претежно ги продава во Европа, најмногу во Франција, Шпанија и Италија.

2016 KTM 250 EXCЕуро 4 стандардот за издувни гасови ќе влијае на понудата на мотоцикли од 2017

Во Европа овие мотоцикли се возат на јавни патишта и токму поради таа причина, на нив влијае новиот Европски закон. За жал, бројот на продадени мотоцикли, финансиски не ги оправдува промените што треба да се направат.

Оваа ситуација не е добра за KTM и Husqvarna бидејќи дво-тактните 125cc модели се наменети за помладата генерација. За да се надмине разликата, KTM и Husqvarna ќе го понудат овој модел во не-хомологирана верзија. Тоа значи дека ќе има 125cc дво-тактен оф-роуд модел кој ќе ги има сите потребни додатоци кои ги има кај стандардниот модел но ќе биде без држач за регистрацијата.

Можеби нема да ви биде јасно зошто некој би го купил овој модел кога можете да го имате MX моделот, кој можеби е и поефтин, но таква е ситуацијата во моментов со новиот закон за Еуро4 стандардот.

 

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.