Вести од светот

Ducati сака мотоциклите и автомобилите да комуницираат меѓусебно

Ласери и C-V2X, Ducati има план да ги направи патиштата побезбедни.

Следете нè на:

 

На почетокот на годинава, Ducati ги објави првите пет чекори од нивниот проект „2025 Safety Road Map“, кој треба постепено да ги интегрира новите безбедносни технологии во своите мотоцикли. Веќе се работи на „Cornering ABS“ како и преден и заден радарски систем. Следен чекор, како што велат од компанијата е комуникација помеѓу возилата.

cv2x 770x433

Неколку компании веќе работат на тоа да ги направат патиштата побезбедни. BMW го тестира системот „self-riding motorcycle“ додека пак технолошката компанија Ride Vision развива камера која ќе има опсег од 360 степени. Во април 2018 година, Ducati го објави планот за ласерски систем кој ќе детектира мотоцикли. А сега знаеме која ќе биде следната фаза: C-2VX.

Ducati развива систем за комуникација помеѓу возилата. Не станува збор за ново име за воки-токи туку се однесува на комуникацијата помеѓу мотоциклите и автомобилите. За таа цел ќе биде употребен Qualcomm 9150 C-V2X чип. Системот кој ќе биде инсталиран во возилата ќе разменува информации со другите возила кои се дел од сообраќајот со цел да ги информира возачите во случај да постои можност од сообраќајна несреќа.

Компанијата, во соработка со Audi, веќе започна со тестирање. Ducati Multistrada 1200 Enduro, Audi Q7 SUV како и  A4 седан за време на тестовите веќе комуницираа меѓусебно. Во моментов, тие се единствените кои се поврзани на системот, но Ducati има за цел сите превозни средства да бидат поврзани меѓусебно.

Ducati и Audi се дел проектот „Connected Vehicle to Everything“. Во него во моментов се вклучени уште и Ericsson, SWARCO, Техничкиот Универзитет во Кајзерслаутерн како и GmbH.

Според ПјерЛуиџи Замперини, менаџерот за иновации во Ducati, ова е вистинска демонстрација на тоа како модерната технологија може драстично да ја подобри безбедноста на учесниците во сообраќајот.

Производителот вели дека има за цел проектот да биде готов до 2025 година.

Би можело да ве интересира

„Новиот фабрички возач на КТМ, Јохан Зарко, нема да се обиде да го копира агресивниот стил на возење на Пол Еспаргаро“

„Детали за 41-то издание на најпознатата трка на издржливост во светот“

Белгијците и нивното чоколадо едноставно не можат да бидат разделени, а тоа особено важи за Белгискиот MotoGP возач и иден Moto-E натпреварувач, Хавиер Симеон. Го посетивме во неговата продавница за чоколади за да го прашаме како успева да му одолее на искушението.

„Дани Педроса ќе го има своето деби со KTM RC16 на тестот кој ќе се оддржи во Херез кон крајот на месецов“

„Марк Маркез имаше успешна операција на левото рамо и сега ќе започне со рехабилитација која ќе трае шест недели“

Како што предвидовме, се чини дека нема да чекаме премногу долго за да ја видиме продукциската верзија на Aprilia RS 660 спортскиот мотоцикл. На Фејсбук веќе се појавија фотографии каде што може да се види дека веќе е започнато со тестирањето на машината.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.