Вести од светот

„Ducati“ почна соработка со „Hero“ за да креираат помали мотоцикли

Во обид да креираат мотоцикли кои ќе бидат дел од пазарот на модели со зафатнина од 300cc, Ducati најде пријател во Индија. 

Следете нè на:

 

Освојувањето на Индискиот пазар сега е дел од долгорочните планови на сите поголеми производители. А со цел да го направат тоа, компаниите кои се познати по своите моќни мотоцикли, сега мораат да креираат нешто што ќе ги задоволи барањата на жителите. Најновиот бренд кој ќе се вклучи на пазарот со помали мотоцикли би можел да биде Ducati со помош на Hero MotoCorp.

multistrada 770x433

Поголемиот дел од Јапонските производители веќе долго време владеат со овој пазар со оглед на големото искуство кое го имаат во 125, 250 и 300cc сегментите. За разлика од нив, другите компании, како што се Harley-Davidson и Ducati, досега воопшто не беа заинтересирани за помалите мотоцикли. Но тоа беше така се додека Индија не стана најголемиот пазар за превозни средства на две тркала. Нивната преференца сепак се помалите и поефтините модели.

Компаниите почнаа да ги забележуваат вредностите кои ги имаат помалите модели но со оглед на тоа дека досега не работеа во овој сектор, им треба мала помош. Harley-Davidson неодамна објави дека сака да склучи договор со компанија која ќе ги подучи како да креираат помали модели. А сега и Ducati одлучи да стане дел од овој пазар, а компанијата би можела веднаш да почне со производство со помош на Индиската Hero MotoCorp со кој веќе имаат остварено соработка.

Се до овој момент, Hero беше единствената Индиска компанија која не соработуваше со некој голем производител. Но така беше се до соработката со Ducati. Тие се очекуваат да бидат одговорни за развојот на нови платформи додека пак нивниот Европски партнер ќе биде одговорен за развојот на моторот. Слично како BMW G310R и G310GS и новата Ducati/Hero платформа се очекува да биде искористена за два модела. Тие ќе ги делат поголемиот дел од механичките компоненти, а во однос на изгледот, едниот модел ќе позајми делови од Scrambler, а другиот од Multistrada.

Од компаниите не сакаат да ја потврдат информацијата за нивната соработка но наскоро можеме да очекуваме и официјално соопштение.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.