Вести од светот

„Ducati“ почна соработка со „Hero“ за да креираат помали мотоцикли

Во обид да креираат мотоцикли кои ќе бидат дел од пазарот на модели со зафатнина од 300cc, Ducati најде пријател во Индија. 

Следете нè на:

 

Освојувањето на Индискиот пазар сега е дел од долгорочните планови на сите поголеми производители. А со цел да го направат тоа, компаниите кои се познати по своите моќни мотоцикли, сега мораат да креираат нешто што ќе ги задоволи барањата на жителите. Најновиот бренд кој ќе се вклучи на пазарот со помали мотоцикли би можел да биде Ducati со помош на Hero MotoCorp.

multistrada 770x433

Поголемиот дел од Јапонските производители веќе долго време владеат со овој пазар со оглед на големото искуство кое го имаат во 125, 250 и 300cc сегментите. За разлика од нив, другите компании, како што се Harley-Davidson и Ducati, досега воопшто не беа заинтересирани за помалите мотоцикли. Но тоа беше така се додека Индија не стана најголемиот пазар за превозни средства на две тркала. Нивната преференца сепак се помалите и поефтините модели.

Компаниите почнаа да ги забележуваат вредностите кои ги имаат помалите модели но со оглед на тоа дека досега не работеа во овој сектор, им треба мала помош. Harley-Davidson неодамна објави дека сака да склучи договор со компанија која ќе ги подучи како да креираат помали модели. А сега и Ducati одлучи да стане дел од овој пазар, а компанијата би можела веднаш да почне со производство со помош на Индиската Hero MotoCorp со кој веќе имаат остварено соработка.

Се до овој момент, Hero беше единствената Индиска компанија која не соработуваше со некој голем производител. Но така беше се до соработката со Ducati. Тие се очекуваат да бидат одговорни за развојот на нови платформи додека пак нивниот Европски партнер ќе биде одговорен за развојот на моторот. Слично како BMW G310R и G310GS и новата Ducati/Hero платформа се очекува да биде искористена за два модела. Тие ќе ги делат поголемиот дел од механичките компоненти, а во однос на изгледот, едниот модел ќе позајми делови од Scrambler, а другиот од Multistrada.

Од компаниите не сакаат да ја потврдат информацијата за нивната соработка но наскоро можеме да очекуваме и официјално соопштение.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.