Вести од светот

Дали Honda работи на враќање на CBX?

Верувале или не, но можно е да има нов реден шестак кој ќе биде дел од линијата на Honda.

Следете нè на:

 

Гласините никогаш не прекинуваат и секогаш е интересно да се види што мислат луѓето дека Хонда работи во моментов. Оваа гласина кружи веќе долго време, а ние се надеваме дека има барем малку вистина во неа. Еден неодамнешен дизајн на Honda сугерира дека компанијата работи на враќање на познатиот CBX. Исто како и неговиот претходник, и новата верзија ќе има реден мотор со шест цилиндри.

cbx1 770x432

Во 1978, Honda CBX стана првиот мотоцикл опремен со реден шест-цилиндричен мотор. Неколку години тој беше главен на пазарот, а луѓето не престануваа да го фалат. Моторот, сам по себе беше сметан за ремек дел,о а мотоциклот имаше и компоненти направени од алиминиум и магнезиум. Honda CBX беше еден од најдобрите мотоцикли на своето време.

Тој имаше 103 коњски сили, импресивна бројка во период кога 400cc се сметаше за многу. Максималната брзина изнесуваше 225 км/ч, што е прилично многу дури и за денешни стандарди. Но, забавата не траеше долго и веќе во 1981, CBX доби намалување на перформансите. Компанијата се обиде да го ребрендира како спортско-туринг мотоцикл но со оглед на тоа дека Kawasaki и Yamaha опасно им се приближуваа, пред се со своите помали мотоцикли, не помина долго време пред CBX да стигне до својот крај.

Денеска ваквите агрегати не се толку популарни и само мал број на мотоцикли го имаат овој мотор. Меѓу нив се Honda Goldwing и BMW K1600. Денешната технологија ги промени работите.

Но со оглед на историјата која ја има CBX, Honda ќе мора многу да се потруди за да креира мотоцикл кој ќе го исполни стандардот кој го имаше неговиот претходник. Самиот дизајн изгледа навистина убаво со сите оние ретро елементи кои му се додадени.

Во моментов, за жал, за ова можеме само да шпекулираме со оглед на тоа дека компанијата сѐ уште нема објавено никакви официјални информации.

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.