Вести од светот

Дали Honda работи на враќање на CBX?

Верувале или не, но можно е да има нов реден шестак кој ќе биде дел од линијата на Honda.

Следете нè на:

 

Гласините никогаш не прекинуваат и секогаш е интересно да се види што мислат луѓето дека Хонда работи во моментов. Оваа гласина кружи веќе долго време, а ние се надеваме дека има барем малку вистина во неа. Еден неодамнешен дизајн на Honda сугерира дека компанијата работи на враќање на познатиот CBX. Исто како и неговиот претходник, и новата верзија ќе има реден мотор со шест цилиндри.

cbx1 770x432

Во 1978, Honda CBX стана првиот мотоцикл опремен со реден шест-цилиндричен мотор. Неколку години тој беше главен на пазарот, а луѓето не престануваа да го фалат. Моторот, сам по себе беше сметан за ремек дел,о а мотоциклот имаше и компоненти направени од алиминиум и магнезиум. Honda CBX беше еден од најдобрите мотоцикли на своето време.

Тој имаше 103 коњски сили, импресивна бројка во период кога 400cc се сметаше за многу. Максималната брзина изнесуваше 225 км/ч, што е прилично многу дури и за денешни стандарди. Но, забавата не траеше долго и веќе во 1981, CBX доби намалување на перформансите. Компанијата се обиде да го ребрендира како спортско-туринг мотоцикл но со оглед на тоа дека Kawasaki и Yamaha опасно им се приближуваа, пред се со своите помали мотоцикли, не помина долго време пред CBX да стигне до својот крај.

Денеска ваквите агрегати не се толку популарни и само мал број на мотоцикли го имаат овој мотор. Меѓу нив се Honda Goldwing и BMW K1600. Денешната технологија ги промени работите.

Но со оглед на историјата која ја има CBX, Honda ќе мора многу да се потруди за да креира мотоцикл кој ќе го исполни стандардот кој го имаше неговиот претходник. Самиот дизајн изгледа навистина убаво со сите оние ретро елементи кои му се додадени.

Во моментов, за жал, за ова можеме само да шпекулираме со оглед на тоа дека компанијата сѐ уште нема објавено никакви официјални информации.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.