Вести од светот

2017 Yamaha YZF-R6 ќе дебитира на INTERMOT

Во изминативе неколку месеци имаше индикации дека Yamaha се подготвува да претстави нов спортски мотоцикл. Моделот YZF-R1 за брзо време ќе наполни две години и ова е одличен период компанијата да претстави некој нов модел. Поточно, време е за Yamaha YZF-R6.

Следете нè на:

 

Во изминативе неколку месеци имаше индикации дека Yamaha се подготвува да претстави нов спортски мотоцикл. Моделот YZF-R1 за брзо време ќе наполни две години и ова е одличен период компанијата да претстави некој нов модел. Поточно, време е за Yamaha YZF-R6.

Се чини дека и Yamaha се согласува со ова. Денеска тие објавија видео од кое сепак не може да се добијат премногу информации. Единствено што можеме да видиме е како мотоциклист вози на патека за тркање. Но сепак, и звукот на видеото открива многу.  Од она што може да се слушне, станува збор за мотоцикл кој има неколку цилиндричен машина. Според нас, тоа е мотоцикл кој има четири цилиндричен мотор.

2017 Yamaha YZF R6 01

 Од ова можеме да заклучиме дека за многу кратко време ќе биде претставен нов супер спорт мотоцикл. Видеото завршува со ветување дека повеќе информации ќе добиеме на 4ти Октомври. Тоа е всушност првиот ден од INTERMOT шоуто кое се оддржува во Келн, Германија.

Ако нашите претпоставки се покажат како точни, вреди да се напомене дека Yamaha не му  дала на новиот R6 crossplane crank, како на моделот R1.  

Јапонската компанија оди дури и до таму да ги нарече своите дво цилиндрични и тро цилиндрични дизајни, за моделите FZ-09 и FZ-07, “crossplane engines”, во своите промотивни материјали- што пак од технички аспект, е точно.

Веројатното објаснување за недостигот од ваква конфигурација на  2017 Yamaha YZF-R6 би била за да се направи разлика меѓу овој модел и моделот YZF-R1.

Компаниите имаат голем проблем да ги продадат мотоциклите со зафатнина од 600cc бидејќи мотоциклите со зафатнина од 1,000cc се само малку поскапи а покрај тоа нудат многу поголема моќност и технологија.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.