Тестови

Тест: ZX-14R vs. Hayabusa vs. S1000RR

motori 2012-BMW-S1000RR-motori-com-mkХипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина.

Следете нè на:

 

12 hyperbikeShootout

Хипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина. 

Малку историја

Во последните неколку години, се води вооружена борба помеѓу Јапонските производители Кавасаки и Сузуки, оргиналниот Сузуки Хајабуса (произведен во 1999) го шокираше светот со својот мотор од 1299cc и зачудувачка брзина од приближно 320km/h. 

За да не бидат надминати тимот на Кавасаки го подобри својот најдобар мотор Ninja ZX-12R кој и покрај помалата зафатнина на моторот моторот донесе ужасно добри перформанси за неговата големина. Тоа беше така се додека не се претстави новиот ZX-14R во 2006-та година кој беше вистинска конкуренција.

Сузуки брзо го возврати ударот и го надгради својот GSX13000R '08 кој се здоби со мала надградба на агрегатот, но тоа беше се што е потребно за да ја украде круната од Кавасаки во 2008 и да се дојде до титулата хипербајк за 2008

Ninja ZX-14 vs. Suzuki Hayabusa

Додека Јапонските производители на мотоцикли водеа војна помеѓу нив се појави нова конкуренција на пазарот. 

Иако BMW S1000RR всушност не се вклупува во дефиницијата на останатите два мотори, имајќи ја во предвид апсурдната моќност во однос на агрегатот. Линиски мотор со зафатнина од 999цц и неверојатниот сооднос на моќност и тежина беше клучното зошто сакавме да го споредиме германскиот мотор со останатите „тешкаши“. Така, патеката беше подготвена за врвна пресметка.


Тест (кликни на сликата за видео)

12 bmw s1000rr-hyp

12 suz haya-hyp

12 kaw zx14r-hyp

12 hyperbike_0-60 12 hyperbike_tor
12 hyperbike_fuel 12 hyperbike_hp

12 hyperbike scores1

Тестот е превземен од Motorcycle USA.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.