Хипербајк класата од спортските моторцикли е нешто најблиску што можете да го искусите до временска машина.
Малку историја
Во последните неколку години, се води вооружена борба помеѓу Јапонските производители Кавасаки и Сузуки, оргиналниот Сузуки Хајабуса (произведен во 1999) го шокираше светот со својот мотор од 1299cc и зачудувачка брзина од приближно 320km/h.
За да не бидат надминати тимот на Кавасаки го подобри својот најдобар мотор Ninja ZX-12R кој и покрај помалата зафатнина на моторот моторот донесе ужасно добри перформанси за неговата големина. Тоа беше така се додека не се претстави новиот ZX-14R во 2006-та година кој беше вистинска конкуренција.
Сузуки брзо го возврати ударот и го надгради својот GSX13000R '08 кој се здоби со мала надградба на агрегатот, но тоа беше се што е потребно за да ја украде круната од Кавасаки во 2008 и да се дојде до титулата хипербајк за 2008
Ninja ZX-14 vs. Suzuki Hayabusa
Додека Јапонските производители на мотоцикли водеа војна помеѓу нив се појави нова конкуренција на пазарот.
Иако BMW S1000RR всушност не се вклупува во дефиницијата на останатите два мотори, имајќи ја во предвид апсурдната моќност во однос на агрегатот. Линиски мотор со зафатнина од 999цц и неверојатниот сооднос на моќност и тежина беше клучното зошто сакавме да го споредиме германскиот мотор со останатите „тешкаши“. Така, патеката беше подготвена за врвна пресметка.
Тест (кликни на сликата за видео)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Тестот е превземен од Motorcycle USA.