Тестови

Прво возење: Yamaha YS125

Благодарение на Мото Азуро, увозникот на Јамаха за Македонија, имавме прилика да го возиме новиот Yamaha - YS 125

Следете нè на:

 

Иако сигурно не може да се опише како секси мотоцикл, сепак Yamaha YS125 отсекогаш исполнувал една важна улога. Постојано е еден од најпродаваните мотоцикли, па така само на улиците низ Европа има продадено повеќе од 15 илјади примероци, YBR е одличен мотоцикл за сите оние возачи кои се со ограничен буџет како и дозвола за возење. Сега, во 2018 година, Yamaha одлучи да го поднови YBR. Тој не само што е во согласност со Euro 4 стандардот туку има и нов по спортски изглед. Покрај сето ова, тој доби и ново име.

yamaha ys125 2018 52

Под целиот оклоп на мотоциклот се наоѓа подобрена верзија на YBR125. Во суштина, моторот е истиот SOHC кој има два вентили и воздушно ладење но сега има додадено нов цилиндер. Шасијата и суспензијата во главно не претрпеа никакви промени.

Yamaha го зголеми резервоарот за гориво за дополнителен еден литар, а исто така е подобрена и позицијата за возење, седиштето е сега високо 795 милиметри, а додаден е и нов систем за сопирање.

Euro 4 стандардот бара од мотоциклите со зафатнина од 125cc да имаат ABS или пак сопирачки со кабел. Како и кај повеќето поевтини мотоцикли така и кај овој модел, Yamaha се одлучи за верзијата со кабел. Наречен „Unified Braking System (UBS)“, сопирачката кај стапалото е поврзана со предниот , главен цилиндар. Двата системи се активираат кога има притисок на задната сопирачка.

Дали е подобар од ABS сопирачките? Секако дека не. Дури и на почеток ќе ви биде помалку чудно со оглед на тоа кога ја притискате задната сопирачка ќе почуствувате промена на притисокот и на предната сопирачка. Но факт е дека системот одлично си ја врши работата.

Лесно може да се види зошто YBR125 е толку популарен низ градовите. Со тежина од само 129 килограми, YS125 е лесен и агилен. Почнете да го возите овој мотоцикл малку побрзо од 70 километри на час, и веднаш ќе ја видите неговата намена.

YS125 е мотоцикл кој можете да си го дозволите за сите дневни градски активности, она за што всушност е направен и тоа е навистина импресивно. Како и неговите евтини ривали и тој е изработен во Кина. Но тоа што на резервоарот стои логото на Yamaha ви дава дополнителна сигурност бидејќи знаете дека зад квалитетот стои Јапонскиот производител. На крајот на денот, YS125 е токму она што отсекогаш бил YBR125, основно превозно средство кое ќе ве пренесе од една до друга локација без разлика дали грее сонце или пак врне дожд.

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.