Останато

Силвиан Даберт: Во лов на рекорд

Кај трофејот Андрос не се работи само за автомобили. Мотоциклите од  AMV купот се голем дел трките секој викенд. Доколку сакате да дознаете повеќе за трките по мраз, нема подобра личност со која би можеле да разговарате отколку со осум кратниот шампион и бранител на титулата, Силвиан Даберт.

Следете нè на:

 

Силвиан, кои се твоите лични цели за оваа година, освен титулата?

„Победување на трките очигледно е моја цел но исто така и освојување на деветатата титула. Ова особено важи бидејќи сакам да го изедначам светскиот рекорд по број на победи. “

Да освоиш осум титули во ваков шампионато кој е многу компетитивен, е нешто навистина посебно. Која е твојата тајна?

sylvian dabert 1

„Една од моите предности се квалификациите. Имам талент да ја освојам пол позицијата уште во првиот круг дури и ако не ја познавам патеката. Погледнете ги резултатите од мојата последна квалификациска сесија. Уште во првиот круг ја освоив пол позицијата а другите кругови не ми беа толку добри. Сум бил на оваа патека но условите се секогаш поинакви. Но исто така и пневматиците и шилата се најдобри во првите неколку круга. “

Тука си три секунди побрз од автомобилите. Не очекував такво нешто.

„Токму така, ние сме секогаш побрзи од автомобилите. Разликата помеѓу автомобилите и мотоциклите во суштина зависи од типот на патеката. Тука разликата изнесува две до три секунди но на некои патеки може да достигне и до седум секунди. Ние сме многу по агилни во споредба со автомобилите и имаме поголема брзина во свиоците.“

Условите на патеката тука во Андора се многу потопли и патеката не е иста во споредба со останатите трки. Во гаражата слушнавме различни мислења. Што мислиш ти за ваквите услови?

sylvian dabert 3

„Тука сум да се тркам на мраз. Затоа повеќе сакам кога условите се такви отколку она што го имаме во моментов. Но сепак се чувствувам добро и сметам дека ќе постигнам добар резултат и на вакви услови. Долго време сум дел од овие трки и сум видел речиси се. Затоа и не се изненадив од ваквите услови.“

Во минатото беше дел и од Супермото, кое за многумина е слично со возењето на мраз. Дали има некаква блискост помеѓу овие две натпреварувања?

„Иако во двете дисциплини има лизгање, не можеме да направиме вистинска споредба. Стилот на возење е комплетно различен. Кај Супермото сте агресивен со предната сопирачка. Кај возењето на мраз треба да направите баланс кога се лизгате. Ги користиме предните сопирачки но не сме толку агресивни.“

sylvian dabert 4

Покрај овие трки, дали си заинтересиран за други дисциплини?

„Во голема мера сум бил дел од сите трки. Како мал бев дел од мотокрос а помеѓу  14 и 16 години бев дел до ендуро трките. Се уште уживам во мотокрос трките бидејќи сакам кога скокам со мотоциклот. Тоа не го правите во AMV купот или пак во Супермото. За време на летото, уживам кога скијам на вода.“

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.