Останато

Alta стана првиот електричен производител кој ќе се натпреварува на трката Ерцберг

Alta Motors го посвети своето внимание кон една од најтешките ендуро трки на планетата

Следете нè на:

 

Компанијата не е долго на пазарот но се покажа како доста компетитивна во споредба со ривалите кои работат на бензин. Покрај тоа, компанијата неодамна им даде лиценца за некои од своите производи на Harley-Davidson. Тие исто така го привлекоа вниманието на медиумите минатата година кога Џош Хил го победи Рики Кармајкл на 2017 Женева Суперкрос натпреварувањето. Сега откако имаат поголема самодоверба, Alta одлучи да биде дел од родеото Ерцберг кое е едно од најтешките ендуро натпреварувања во светот.

20182F052FScreen Shot 2018 05 11 at 1.31.46 AM

Слично како и кај останатите натпреварувања во изминативе неколку години, Alta ќе стане дел од историјата откако на трката во 2018 година ќе настапи со целосно електрични мотоцикли. Нивниот фабрички тим ќе се состои од Тај Тремејн и Линдон Поскит. И двајцата возачи имаат долгогодишно искуство на оф роуд трките. Поскит е ветеран на релито Дакар додека пак Тремејн досега два пати бил дел од финалето на X-Games. Двајцата возачи ќе настапат со Redshift MXR машини.

„Откако минатата година бевме дел од родеото со рели мотоцикл, со нетрпение чекам да видам што можам да постигнам со премиум мотоцикл кој е специјално дизајниран за ваква средина,“ изјави Поскит. „Партнерството со Alta има смисла бидејќи тие креираа мотоцикл кој нуди контрола и моќност, две работи кои се одлучувачки за ваква трка. Да не заборавиме дека мотоциклот е електричен.“

Родеото е долго 35 километри и се оддржува на планините во Австрија. Составено е од голем број на стрмнини и од други непредвидливи пречки. Трката, која уште се нарекува „Iron Mountain“ ќе биде домаќин на 2000 возачи кои ќе се обидат да се квалификуваат за едно од 500-те места на стартот.  Тој број се очекува значително да се намали како што возачите се доближуваат до самата цел. Минатата година само 25 возачи ја завршија трката додека пак во 2016 година бројката на возачи кои стигнаа до целта беше 9.

„Го креиравме „Redshift “ за да се натпреварува со најдобрите мотоцикли на една од најтешките трки во светот,“ изјави техничкиот директор и коосновач на Alta Motors, Дерек Дорестајн. „Трката доаѓа во период кога електричните мотоцикли имаат потешкотии да се пробијат на интернационалните натпреварувања. Благодарни сме што организаторите на трката го делат нашиот ентузијазам и што сметаат дека треба да ја промовираат напредната технологија наместо да ја ограничуваат. Благодарни сме и поради тоа што ни обезбедуваат платформа преку која ќе можме да докажеме дека и електричните мотоцикли  имаат право да се натпреваруваат.“

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.