Опрема

Наскоро ќе имаме панталони опремени со воздушни перничиња

Ако доволно долго не следите тогаш сигурно знаете за нашата наклонетост кон опремата која содржи воздушни перничиња.

Следете нè на:

 

Ако доволно долго не следите тогаш сигурно знаете за нашата наклонетост кон опремата која содржи воздушни перничиња.

Тие преставуваат нова генерација на заштитна опрема и значително ги намалуваат повредите кои еден возач може да ги добие доколку е дел од некоја сообраќајна несреќа. Во моментов, оваа технологија е лимитирана и ја има само кај јакните и тркачките одела а заштитата се однесува само на торзото.

Но што е со останатиот дел од телото? Искрено, денешната технологија штити само половина од нашето тело а нозете и рацете се изложени на удар.

Токму тука на сцена стапува Француската компанија „ CX Air Dynamics “ која се надева дека ќе направи промени и која во моментов работи на пантолани кои ќе имаат воздушни перничиња.

За разлика од „Tech-Air“ и „D-Air system“  кои користат голем број на сензори и алгоритми за да проценат кога да се активира технологијата, системот на „CX Air Dynamics“ користи попримитивна технологија која потсетува на старите системи со воздушни перничиња, оние пред да се појават „Alpinestars “ и „ Dainese “.

Сепак, концептот изгледа ефективен во заштитата на нозете на возачот.

Пантлоните кои „ CX Air Dynamics “ ги прикажува во моментов имаат „over-pant“ стил  но веруваме дека тие би можеле да бидат направени за да инкорпорираат повеќе други стилови. Од компанијата велат дека иако се уште се во процес на собирање на финансиски средства, сепак се надеваат дека со испорака ќе можат да почнат од март 2021 година.

Сепак, постои надеж дека влезот на оваа компанија на пазарот ќе го придвижи развојот на оваа технологија. Веќе имаме видено компании како што се „ Alpinestars “ и „ Dainese“ како креираат тркачки костими кои целосно се опремени со воздушни перничиња. Овој концепт се уште не е стандарден дел од гран при тркачкиот костум а сигурно ќе треба да почекаме уште малку додека да се најде во продажба.

Сигурно не е тешко тоа да се направи а многумина прашуваат и зошто оваа технологија ја немало и досега.

Колку повеќе воздушни перничиња, толку подобро. Голема багодарност за Французите што ја развиваат оваа идеја.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.