Motocross

Алфи Кокс: Кога си дел од оваа трка, секогаш си надвор од својата комфорна зона

Не можете да зборувате за Врвот на Африка без да го спомнете Алфи Кокс. Овој легендарен ендуро возач има победено 9 пати на оваа трка. Но сега ја промени улогата и ги поддржува луѓето кои се обидуваат да го освојат „The Roof“.

Следете нè на:

 

Алфи, како оваа година го поддржуваш „The Roof of Africa“?

„Во изминативе десетина години пречекав дваесетина возачи од целиот свет и им помогнав да се справат со ридовите во Лесото. Во суштина, тоа значи дека го подготвувам КТМ мотоциклот за нив, без разлика дали станува збор за 250 или 300 дво-тактен мотор. Една недела пред почетокот на трката ќе ги однесам на ридовите за подобро да се запознаат со нивниот нов мотоцикл и да видат што ги очекува“.

56296d51ed4682a6c048d73114797e85

Дали ги поддржуваш за време на настанот?

„Да, за време на трката присутен е целиот Alfie Cox Motul KTM тим. Тие им помагаат на возачите за се што им треба“.

c840096d38a883d787192fe4a77df8df

Кој ти се придружува на овие настани? Дали се искусни возачи или некои други лица?

„Ниту еден од возачите кои дојдоа оваа година досега не учествувале на настанот.  Некои од нив имаат друго искуство поврзано со трките но има и возачи кои имаат помало искуство“.

8714eb7ea06b7367a8d4cfc8a25efd5b

Каков совет можеш да им дадеш да возачите кои за прв пат учествуваат?

„Прво нешто што се обидувам да постигнам е да ги направам да бидат помалку нервозни кога за прв пат ќе пристигнат. Се обидувам да им објаснам дека навистина можат да стигнат до целта. Второ, им кажувам да не трошат премногу време на секоја пречка. Поминете ја најбргу што можете а потоа одморете се. Трката има временско ограничување и ако го надминете тогаш таа завршува за вас. Затоа сакам да им објаснам дека не треба залудно да го трошат времето. Секогаш им велам дека треба да почнат со бронзената насока и ако успешно ја поминат барем ќе добијат некаква награда и ќе вратат дел од средствата кои ги вложиле. Откако ќе ја надминат оваа пречка, потоа можат да преминат на сребрената. Секогаш ги советувам да не се обидуваат веднаш да се борат за златната награда освен ако не се искусни возачи кои се постојано дел од вакви трки“.

6ec6eddf07a160a66fe662886b863c71

Имаш девет победи на овој настан. Кој е твојот омилен дел и кој е твојот најголем предизвик?

„Мислам дека самиот предизвик ми е најомилен дел од оваа трка. “The Roof” е навистина екстремен и има голем број на препреки кои треба да се надминат. За време на една трка би можело да имате дожд, силен ветер и сонце. Затоа постојано се враќам на оваа трка. Сакав да ја освојам планината и врвот на Африка“.

3365cce3c1521e056943a80e825fa868

Како можат возачите да се подготват за овој настан?

За мене како и за останатите возачи кои доаѓаат од Јужна Америка тоа не е нешто посебно. Тука немаме вистинска зима и можеме да возиме 11 месеци во годината. Главната работа кај оваа трка се големиот број на разновидни предизвици. Има брзи делови и делови каде е потребна добра техника. Површината е различна и затоа е потребно искуство од возење на различни површини. Главната разлика помеѓу локалните возачи и останатите, особено оние кои доаѓаат од Европа, е дека ние тука сме навикнати на брзо возење во пустина додека пак Европските возачи се повеќе навикнати на екстремни настани и трки. Затоа на нив им треба малку повеќе време да се навикнат и на почеток им е страв да возат побрзо.

e10c7dd915f8fbd14cbbabe23c9f8d5c

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.