MotoGP

Втор тренинг на Захсенринг: Штефан Брадл најбрз, Лоренцо со тежок пад

Штефан Брадл од „LCR Honda“ тимот забележа најдобро време на вториот тренинг на патеката Захсенринг.

Следете нè на:

 

06bradl s1d9737 originalБрадл со одлично време се најде на првата позиција на вториот тренинг

Штефан Брадл од „LCR Honda“ тимот забележа најдобро време на вториот тренинг на патеката Захсенринг.

Вториот тренинг го одбележа времето на Брадл но и падот на Хорхе Лоренцо во кој шпанецот се приземји на повреденото рамо на излез од свиокот бр.10, по што остана да лежи крај патеката. Лоренцо беше однесен во болница каде по извршените прегледи е константирано дека има оштетување на титаниумската плочка па можна е уште една операција на рамото на Лоренцо. Неизвесно е дали падот ќе го попречи да настапи на трката во недела.

lor-crash-ger

По падот на Лоренцо тренингот беше кусо запрен, а откако продолжи Кал Крачлоу го доживеа вториот пад на викендот во Германија. Овојпат на свиокот бр.11 каде утрово паднаа и Андреа Довициозо и Андреа Ианон.

Карел Абрахам не настапи на тренингот заради грип и треска.

Поз.Бр.ВозачТимМоторКм/чВремеРазлика
1 6 Stefan BRADL LCR Honda MotoGP Honda 291.5 1'22.030  
2 26 Dani PEDROSA Repsol Honda Team Honda 290.7 1'22.239 0.209 / 0.209
3 93 Marc MARQUEZ Repsol Honda Team Honda 289.8 1'22.251 0.221 / 0.012
4 99 Jorge LORENZO Yamaha Factory Racing Yamaha 288.3 1'22.252 0.222 / 0.001
5 46 Valentino ROSSI Yamaha Factory Racing Yamaha 288.0 1'22.395 0.365 / 0.143
6 69 Nicky HAYDEN Ducati Team Ducati 286.8 1'22.572 0.542 / 0.177
7 41 Aleix ESPARGARO Power Electronics Aspar ART 276.1 1'22.763 0.733 / 0.191
8 4 Andrea DOVIZIOSO Ducati Team Ducati 287.2 1'22.850 0.820 / 0.087
9 19 Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini Honda 289.0 1'22.976 0.946 / 0.126
10 29 Andrea IANNONE Energy T.I. Pramac Racing Ducati 286.0 1'23.008 0.978 / 0.032
11 38 Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 286.0 1'23.040 1.010 / 0.032
12 14 Randy DE PUNIET Power Electronics Aspar ART 271.3 1'23.255 1.225 / 0.215
13 51 Michele PIRRO Ignite Pramac Racing Ducati 282.1 1'23.491 1.461 / 0.236
14 68 Yonny HERNANDEZ Paul Bird Motorsport ART 271.0 1'23.524 1.494 / 0.033
15 8 Hector BARBERA Avintia Blusens FTR 274.1 1'23.627 1.597 / 0.103
16 70 Michael LAVERTY Paul Bird Motorsport PBM 274.3 1'23.636 1.606 / 0.009
17 9 Danilo PETRUCCI Came IodaRacing Project Ioda-Suter 275.0 1'23.866 1.836 / 0.230
18 5 Colin EDWARDS NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 277.7 1'23.911 1.881 / 0.045
19 35 Cal CRUTCHLOW Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 287.5 1'23.932 1.902 / 0.021
20 71 Claudio CORTI NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 273.4 1'24.078 2.048 / 0.146
21 7 Hiroshi AOYAMA Avintia Blusens FTR 276.9 1'24.647 2.617 / 0.569
22 67 Bryan STARING GO&FUN Honda Gresini FTR Honda 270.3 1'24.862 2.832 / 0.215
23 52 Lukas PESEK Came IodaRacing Project Ioda-Suter 268.5 1'25.568 3.538 / 0.706
  17 Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing ART      


Утре со почеток од 9 часот изутрина е третиот тренинг, четвртиот тренинг на програмата е во 13:30. Веднаш потоа започнуваат и квалификациите, првите во 14:10, а вторите во 14:35.

Трката во недела започнува во 14:00, можете во живо да ја гледате во Бајкерс Плејс (пренос на Спорт Клуб каналот) или преку стриминг на http://www.sportcategory.com/c-10.html

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.