MotoGP

Воздушните перничиња ќе бидат задолжителни за Гран При возачите

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Следете нè на:

 

Започнувајќи од оваа сезона, сите Гран При возачи (Moto3, Moto2 и MotoGP) ќе мораат да носат костуми кои се опремени со воздушни перничиња. Ваквиот потег се најавуваше веќе подолг период, а целта е да се зголеми безбедноста на возачите. Правилото ќе се однесува на сите возачи кои се дел од натпреварувањето како и замените кои ќе настапат на повеќе од две трки. Правилото нема да се однесува на возачите кои ќе настапат со вајлд-карта.

Dainese D Air Race airbag suit

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. Но ако производителот се одлучи да има заштита и за грбот, тогаш тоа мора да се протега по должината на целиот рбет.

Секој систем ќе мора да исполнува и одреден број на услови во однос на видот на батеријата, електрониката, периодот кога се вклучува како и колку време му е потребнио за да го  испушти воздухот.

Можеби ќе има и исклучок на ова правило. Постојат гласини дека Хорхе Лоренцо ќе вози без воздушно перниче. Ваквиот негов избор е навистина интересен со оглед на тоа дека возачите кои се спонзорирани од страна на  „Alpinestars“ или „Dainese“ возеа со воздушни перничиња кои покажаа одлични резултати при падовите. 

Со оглед на тоа дека воздушните перничиња се покажаа како исклучително корисни како при трките така и при возењето на улица, ова е важен чекор околу целокупната безбедност на Гран При трките.

Иако во моментов има само двајца главни играчи на пазарот, постојат гласини дека неколку други компании веќе работат на сопствен дизајн на костум. Се чини дека од целата оваа работа, голема корист ќе имаат и обичните возачи.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.